عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب رتبه اول گلستان در مشارکت حداکثری چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر


کسب رتبه اول گلستان در مشارکت حداکثری چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر

کسب رتبه اول گلستان در مشارکت حداکثری چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر

استان گلستان در ارزیابی ستاد مرکزی اجرایی انتخابات در چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در زمینه مشارکت حداکثری اعضا، امدادگران و داوطلبان، رتبه اول را کسب نموده است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان؛ طبق ارزیابی های صورت گرفته توسط ستاد مرکزی اجرایی چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر ؛ استان گلستان مقام نخست را در میان تمامی استان ها با حضور و مشارکت حداکثری اعضای جوانان ، امدادگران ، نجاتگران و داوطلبان استان کسب نمود .

عاطفه کریمی ، دبیر اجرایی چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت : تعداد ۱۰ هزار و 703 نفر اعضای فعال شناسنامه دار در استان هستند که از این بین 5407 نفر دربخش جوانان در (رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال) و حدود 5296 داوطلبان بالای ۲۹ سال هستند که می توانستند در این انتخابات شرکت کنند.

خانم کریمی افزود : این انتخابات در 10 شعبه استان و با حضور101 نامزد در بخشهای شورای اجرایی و بازرسی و با مشارکت فعال اعضا در تاریخ 24 اردیبهشت برگزارشد که استان گلستان توانست موفق به کسب رتبه اول مشارکت در چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در کشور شود .

 

بدینوسیله پیامی توسط دکتر احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان صادر گردیده است:

جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران به عنوان يك نهاد عمومی عام المنفعه و مردمي؛ بر اساس اصول، اهداف و مأموريت ها همواره در راستاي مشاركت هاي اجتماعي با بهره مندي از ظرفيت هاي ارزنده خود كه همانا؛ اعضای جوانان، امدادگران، نجاتگران و داوطلبان هستند؛ به منظور پي ريزي دقيق افق و مسیر رشد ، توسعه و تعالی آینده؛ با برگزاري يك همه پرسي تحت عنوان انتخابات مجامع جمعيت هلال احمر، نيكانی را به عنوان اعضاي شوراي اجرايي در شهرستان ها، اعضاي هيئت مديره در استان و شوراي عالي جمعيت هلال احمر؛ برمی گزیند تا در تدوين فعاليت ها از خرد به كلان با بهره جويي از تمامي ظرفيت ها، شاهد رشد و تعالي جمعيت هلال احمر در ابعاد مختلف باشد .

جمعيت هلال احمر مفتخر است كه با عنايات گسترده و بي پايان حضرت باري تعالي، در ٢٤ ارديبهشت ٩٥ و همزمان با آخرين روز از هفته هلال احمر؛ چهارمين انتخابات مجامع را با مشاركت كانديدای متعدد از جمله نخبگان و انديشمندان جامعه كه از سرمایه های اجتماعی ارزشمند به شمار می آیند با حضور چشمگير حامیان توانمندو بی ادعا و بي مانند بنام اعضای جوانان، امدادگران، نجاتگران و داوطلبان در آدينه اي بهاري به منصه ظهور برساند.

گلستان نگارستان ايران نيز در اين روز سرنوشت ساز براي جمعيت هلال احمر؛ شاهد تعامل و مشاركت خاص تمامي خوبان و عزيزاني بوده است كه با حضور در چهارمين انتخابات مجامع جمعيت هلال احمر در استان؛ هر كدام به گونه اي خاص اميد و آرمان تعالي و بالندگي براي جمعيت هلال احمر به اثبات رسانيدند و برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات جمعیت هلال احمر گلستان رقم زنند.

اينك بر خود فرض ميدانم كه به جهت خلق صحنه هايي ديگر از تلاش و همت بي دريغ در راستاي عزت و سربلندي بنام جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران در گلستان؛ از تمامي همکاران و داوطلبان در ستاد برگزاري چهارمين انتخابات مجامع جمعيت هلال احمر دراستان و شهرستان ها اعم از هيئت هاي اجرايي و نظارت تشكر و قدرداني صميمانه خويش را اعلام نموده و سپاس بي كران خویش را نثار عزیزانی دارم كه با افتخار در لباس خدمتگذاري به اصول و اهداف بشردوستانه فدراسیون صلیب سرخ و هلال احمر با عناوین ارزشمند معنوی چون: اعضای جوانان ، امدادگران، نجاتگران و داوطلبان در اين انتخابات باشكوه؛ حضوري گسترده را رقم زده و بر هلال احمري بودن خويش؛ مهر تأييد زده اند.

اميد آنكه با انتخاب نيكان و بزرگواران به عنوان اعضاي شوراي اجرايي در شهرستان ها؛ شاهد تشكيل اتاق فكري مقتدر در راستای بالندگي و توفيفات روزافزون جمعيت هلال احمر در مسير مهرورزي باشيم.

گام هايتان استوار و عزمتان راسخ باد.

دكتر حسين احمدي - مديرعامل جمعيت هلال احمر استان گلستان.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .