عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مديرکل راه و شهرسازی گلستان با شهردار کلاله


نشست مديرکل راه و شهرسازی گلستان با شهردار کلاله

نشست مديرکل راه و شهرسازی گلستان با شهردار کلاله

 مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در نشستی با شهردار کلاله، مسایل شهری و شهرسازي اين شهرستان را بررسی کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان،مساعدت در جهت آماده سازی طرح تفصيلی و تسریع در تهیه طرح جامع شهر، مساعدت جهت تامین قیر احداث کنار گذر شهر کلاله و اعطای تسهیلات برای احیا، نوسازی و بهسازی بافت فرسوده شهر از جمله مسایل مطرح شده در این نشست بود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، اتمام پروژه های نیمه تمام در كلاله را از اولویت های این اداره کل بیان کرد و گفت: برای تامبن قیر پروژه کنار گذر شهر کلاله نيز پيگيري های لازم پس از بررسي و در صورت تخصيص، صورت خواهد گرفت.

مهندس"ابراهیم مبارک قدم" افزود: تهيه طرح تفصیلی شهرها به دليل اشرافيت شهرداری ها بر مناطق شهری، خیابان ها و پلاک های شهري، به شهرداری ها واگذار شده و راه و شهرسازی عهده دار نظارت عاليه و تصويب آن در کمیسیون ماده 5 است.

وی ادامه داد: برای احیاء، نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهر نیز، مجوز اعطای تسهیلات به یکهزار و 700 واحد مسکونی اخذ شده و محدوديتي براي شهرستان هاي استان وجود ندارد و علاقمندان و متوليان امر مي توانند جهت دريافت وام به ادارات راه و شهرسازي شهرستان هاي تابعه مراجعه كنند.

شهرستان کلاله با افزون بر 110 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع شده و فاصله آن از گرگان مرکز این استان حدود 140 کیلومتر است.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .