عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری گلستان با مشاور جوان استاندار


دیدار مدیر مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری گلستان با مشاور جوان استاندار

دیدار مدیر مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری گلستان با مشاور جوان استاندار

 در جلسه مشترک آیدانی، مدیر مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری گلستان با نصیبی، مشاور جوان استاندار گلستان و رییس حوزه مشاوران جوان استانداری راهکارهای حمایت از برنامه های توسعه اتاق های فکر و خوشه های فناوری مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری گلستان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در این دیدار، آیدانی مدیر مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری گلستان ضمن اعلام برنامه های مصوب اتاق فکر و نقش این جلسات در هم افزایی هسته ها و واحدهای فناوری و نخبگان استان، به اهداف توسعه خوشه فناوری IT و برق الکترونیک و کشاورزی و شیمی و دیگر خوشه ها اشاره کرد و خواهان حمایت بیش از پیش مشاور استاندار شد.

در این جلسه مهندس نصیبی مشاور استاندار و رییس حوزه مشاوران جوان استاندار ضمن تشکر از اعضای اتاق های فکر مختلف مرکز رشد جامع پارک و بخصوص اتاق فکر IT، ابراز امیدواری کرد که از ظرفیت جوانان در همه نهادهای استان بیش از پیش استفاده گردد زیرا نگاه دولت نیز استفاده از ایده های جوانان است.

وی همچنین با اشاره به تاثیر پارک علم و فناوری در توسعه استان خواهان معرفی هرچه بیشتر ظرفیت های پارک برای ادارات، دانشگاه ها و جوانان صاحب نظر استان شد.

مشاور استاندار افزود: با اینکه پارک علم و فناوری گلستان جزء آخرین پارک های کشور بوده که راه اندازی شده اما در راستای ارائه خدمات مناسب به شرکت های دانش بنیان بسیار خوب عمل کرده و امیدواریم که با استفاده حداکثری از ظرفیت های حداقلی که وجود دارد بتواند بیش از پیش به ایفای نقش خود بپردازد.

ایشان همچنین از زحمات آیدانی مشاور جوان پارک علم و فناوری گلستان در راستای فراهم نمودن بستر مناسب جهت استفاده از ظرفیت ها و تفکرات جوانان تشکر کرد و افزود که هر چقدر ایشان و همکارانشان به جوانان بیشتر اهمیت بدهند آینده استان روشن تر خواهد بود.

مشاور استاندار همچنین با اشاره به فراهم سازی زیر ساخت های مناسب برای پارک علم و فناوری گفت: هر چقدر از لحاظ زیر ساختی برای مجموعه هایی مانند پارک علم و فناوری که می توانند در توسعه استان نقش موثری داشته باشند هزینه نماییم مسلما سود چند برابر تضمین شده هم از جنبه های نرم افزاری و هم از لحاظ توسعه انسانی نصیب استان خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : پارک علم و فناوری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .