عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر استاندار گلستان از اداره کل آموزش فنی وحرفه ای

در ارتباط با عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی 95 صورت پذیرفت:

تقدیر استاندار گلستان از اداره کل آموزش فنی وحرفه ای

تقدیر استاندار گلستان از اداره کل آموزش فنی وحرفه ای

 به موجب مشارکت ارزشمند اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان در ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان در سال 1395، از فعالیت ها و مشارکت این اداره کل تقدیر بعمل آمد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، دکتر صادقلو استاندار گلستان با اهدای لوح تقدیر به ابوالفضل تیرانداز مدیرکل، آورده است: بدین وسیله کمال تشکر و امتنان و تقدیر خودر ا به پاس نقش بارز و مشارکت ارزشمندتان در خدمت رسانی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان در سال 1395 که به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گرفت، اعلام می نمایم.

 بی شک هر فعالیت نظام مند در گرو تلاش خردمندانه ی تمامی مدیران و مسئولین نظام ایران اسلامی است. امید است با اتکال به الطاف خداوند باری تعالیو تلاش، جدیت و همکاری نیل به اهداف و انجام امور محوله در راه ارائه خدمات ارزنده به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز این سرزمین موفق و مؤید باشید.

 دوام توفیقات جنابعالی را تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه حضرت باریتعالی امیدوارم.

 شایان ذکر است بمنظور همکاری با ستاد هماهنگی تسهیلات سفرهای نوروزی استان و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران از جمله برنامه هاي اداره كل آموزش فنی وحرفه ای استان، تجهيز و آماده سازي 2 اكيپ تعميرات و سرويس خودروهاي مسافران در محورهای اصلی شرق و غرب بوده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .