عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دکتر طیبی از اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان در گرگان بازدید کرد


دکتر طیبی از اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان در گرگان بازدید کرد

دکتر طیبی از اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان در گرگان بازدید کرد

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت : بارور کردن استعدادها و به ثمر نشاندن انگیزه های فراوان کشتی گیران جوان استان در گرو برنامه ریزی همه اهالی کشتی و تلاش برای کاهش فاصله گلستان با استان های مطرح کشتی کشور است.

 به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان ، بهمن طیبی روز پنجشنبه در حاشیه دیدار از تمرین تیم ملی کشتی جوانان ایران در گرگان اظهار کرد : کشتی گلستان قهرمان و مدال آوران متعدد و پرشماری بوده و هست و برای حفظ داشته ها باید همه به هم کمک کنند.

وی بیان کرد : در حال حاضر برخی تک ستاره های گلستانی توفیقاتی در مسابقات معتبر داخلی و خارجی کسب کرده اند اما گلستان این پتانسیل را دارد که بر تعداد آنها اضافه گردد .

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود : باید شرایط به گونه ای باشد که کشتی گلستان در همه رده های سنی دارای ملی پوش و نفرات شاخص باشد که این هدف بزرگ با توجه به کثرت استعدادها در شهرهای استان دور از دسترس نیست .

طیبی به میزبانی گلستان از اردوی تیم ملی کشتی جوانان اشاره کرد و گفت : برگزاری این اردو در استان بسیار کار شایسته ای بود که هیات کشتی استان آن را انجام داد.حضور این تیم در گلستان و برگزاری تمرینات آن در شهرهای گوناگون ، علاوه بر آشنایی کشتی گیران جوان و نوجوان استان با تمرینات سطح بالا ، انگیزه تمرین بیشتر برای ملی پوش شدن را در آن ها ایجاد خواهد کرد .

وی ادامه داد : اداره کل ورزش گلستان از همه رشته های ورزشی دارای برنامه و الگوی بلند مدت که رسیدن به آرزوهای بزرگ را در سر می پرورانند به طور کامل حمایت خواهد کرد .

اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان ایران از روز 12 خرداد ماه و با حضور 24 کشتی گیر از استان های کشور در گرگان آغاز و تا روز 25 خرداد ماه ادامه خواهد داشت .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .