عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح ملی همای رحمت در استان گلستان


اجرای طرح ملی همای رحمت در استان گلستان

اجرای طرح ملی همای رحمت در استان گلستان

طرح همای رحمت در استان گلستان با هدف ترویج ارزشهای انساندوستانه با تاسی از امیر المومنین در شیوه خدمت رسانی به ایتام در ماه مبارک رمضان انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان ؛ دکتر حسین احمدی گفت : هدف از اجرای این طرح، هدایت کمکهای مردمی با توجه به فضای معنوی ماه مبارک رمضان در راستای حمایت از خانواده های محروم ،ایجاد زمینه مشارکت خیرین و نیکوکاران داوطلب جمعیت در اجرای برنامه های عام المنفعه و خیریه ، آگاهی بخشی عمومی نسبت به ماموریت و برنامه های بشردوستانه جمعیت هلال احمراست.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان افزود : این طرح با بهره مندی از همت والا دستان توانایی خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر در جهت دستگیری از نیازمندان کم برخوردار و محرومین جامعه در سراسر کشور اجراء می شود.

وی خاطر نشان کرد : با توجه به ابلاغ سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ، سرانه استان گلستان تهیه 2750 سبد غذایی و برپایی 150 سفره مهربانی می باشد .

دکتر حسین احمدی اظهار کرد : جامعه هدف این طرح ملی ، نیازمندان و محرومین جامعه و خانواده های بی بضاعت ، بیماران صعب العلاج با هزینه های درمانی بالا ، زنان بی سرپرست و ایتام و کودکان فاقد سرپرست ، آسیب های اجتماعی ناشی ازسوء معیشت در مناطق کم برخوردار می باشند .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .