عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارتقاء رضایتمندی بیماران مهمترین هدف مدیریت درمان گلستان است.

دکتر نصرتی :

ارتقاء رضایتمندی بیماران مهمترین هدف مدیریت درمان گلستان است.

ارتقاء رضایتمندی بیماران مهمترین هدف مدیریت درمان گلستان است.

 ریاست و کارکنان کلینیک دندانپزشکی شهید بهشتی گرگان با دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان دیدار وگفتگو کردند.

 دراین دیدار ابتدا دکتر یزدی رئیس کلینیک مذکور ضمن عرض تبریک انتصاب مدیر درمان ، گزارشی از فرایندهای کاری و توفیقات مرکز تحت مدیریت خود ارائه نمود وسپس دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان ضمن تقدیر از خدمات ارزنده ریاست وهمکاران کلینیک دندانپزشکی شهید بهشتی گرگان تاکید کرد که افزایش رضایتمندی بیماران ومراجعان به مراکز درمانی تامین اجتماعی از اولویتهای کاری است .

دکتر نصرتی با اشاره به رضایتمندی بالای مخاطبان از خدمات کلینیک دندانپزشکی مذکور تاکید کرد که حفظ وارتقای این رضایتمندی باید دربرنامه ریزی های آن مرکز لحاظ گردد.

جلسه با بیان موضوعات مورد نظر و مشکلات کاری دندانپزشکان و کارکنان کلینیک ادامه یافت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .