عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توزیع بسته حمایت غذایی در استان همچنان ادامه خواهد داشت

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان:

توزیع بسته حمایت غذایی در استان همچنان ادامه خواهد داشت

توزیع بسته حمایت غذایی در استان همچنان ادامه خواهد داشت

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: بسته حمایت غذایی که از 22 خردادماه 95 در استان در حال توزیع می باشد، همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان، مهندس امراله عباسی به خبرنگار صدا و سیمای گلستان گفت: خانوارهای مشمول این طرح می توانند به محض دریافت پیامک از طریق تلفن همراه با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای و از پیش تعیین شده کالاهای مورد نیاز خود را دریافت کنند .

وی افزود: مشمولین این طرح برای دریافت سبد کالای خود می توانند به اتحادیه امکان (شرکت تعاونی کارگران)، اتحادیه اسکاد(شرکت تعاونی کارمندان)، اتحادیه فرهنگیان، فروشگاه های رفاه و سایر فروشگاه های محلی دارای مجوز از اتحادیه هامراجعه نمایند.

امراله عباسی به نوع کالاهای این بسته اشاره کرد و گفت: بسته های این طرح کالاهایی همچون برنج، ماکارونی،تخم مرغ، حبوبات،لبنیات،روغن مایع، رب، خرما، گوشت قرمز و گوشت سفید را شامل می شود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد: مشمولین این طرح را مستمری بگیران دستگاه های حمایتی(کمیته امداد و بهزیستی) و مددجویان موردی بهزیستی شامل افراد دارای پرونده ضایعه نخاعی، توانبخشی، اجتماعی و درخواست پشت نوبت وسایل توانبخشی تشکیل میدهند.

مهندس عباسی ارزش ریالی سبدهای حمایت غذایی را برای خانوارهای مشمول این طرح بین 80 تا 120 هزار تومان اعلام کرد و گفت: دولت در نظر دارد امسال در چهار نوبت سبد حمایت غذایی را بین خانواده های نیازمند توزیع کند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 675
  • کد خبر : 21997