عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید رییس سازمان جهاد کشاورزی استان از مرکز خرید گندم سیلوی گالیکش


بازدید رییس سازمان جهاد کشاورزی استان از مرکز خرید گندم سیلوی گالیکش

بازدید رییس سازمان جهاد کشاورزی استان از مرکز خرید گندم سیلوی گالیکش

 دکتر مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان به همراه دکتر حسینی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان و دکتر اسماعیل زاده رییس بخش تحقیقات موسسه اصلاح نهال و بذر کشور و دکتر روستایی رییس موسسه تحقیقات گندم دیم کشور از مرکز خرید گندم سیسلوی شهرستان و نمونه گندم های خریداری شده بازدید کردند.

 در این بازدید دکتر مهاجر ضمن بازدید از انبارهای ذخیره گندم گفت : کشاورزان در خصوص تحویل،خرید و افت محصول خود دغده خاطر نداشته باشند و خوشبختانه مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و درصد گندم جوانه زده در حد بسیار پایینی می باشد که با گرمای روزهای گذشته تا حد بسیار زیادی مشکل جوانه زدگی حل شده است.

دکتر مهاجر همچنین افزود: 4 مرکز خرید گندم جوانه زده در سطح استان در نظر گرفته شد که بیشترین حجم در سیلوی گالیکش خریداری شده است.

وی ادامه داد: امسال تاکنون بیش از یک میلیون و پنجاه هزرا تن گندم از کشاورزان خریداری شده است، درحالی که کل خرید سال گذشته 900 هزار تن بوده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان از ادامه برداشت و خرید تضمینی گندم در استان خبر داد و گفت که با تمهیدات فنی و ترویجی انجام شده و همت کشاورزان پیش بینی می شود که میزان تولید گندم به یک میلیون و300 هزار تن برسد.

وی از پرداخت 411 میلیارد تومان پول گندمکاران نیز خبر داد و افزود که در روزهای آتی بخش بیشتری از بهای گندم تحویلی، پرداخت خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .