عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک مدیرعامل شرکت گاز ومدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)


نشست مشترک مدیرعامل شرکت گاز ومدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)

 نشست مشترک مدیرعامل شرکت گاز ومدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف افزایش سطح مساعدت و همیاری کارکنان شرکت گازاستان گلستان برای کمک به ایتام و نیازمندان استان به میزبانی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در ایام لیالی قدر برگزار شد.

 

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی در این رابطه افزود: خوشبختانه سطح تعاملات دو دستگاه بسیار مناسب بوده و این نشست نیز به منظور تقویت و ارتقای بیشتر همکاریهای فی مابین برگزار شد.

 وی تصریح کرد:شرکت گازاستان گلستان درکنار رسالت خطیر گازرسانی توجه خاصی به امورات خیریه بویژه کمک به نیازمندان و ایتام دارد که در طول سال در چند نوبت بویژه در ماه مبارک رمضان از محل کمک های نقدی همکاران مبالغی را به منظور تهیه سبد کالایی و توزیع بین مستمندان تقدیم کمیته امداد می کند که در این جلسه نیز کمک های خیر خواهانه همکاران شرکت تحویل این عزیزان گردید.

  مهندس جمال لیوانی در ادامه گفت:حرکت در این راه معنوی و انساندوستانه افتخار بزرگی است که نصیب کارکنان این شرکت شده و از اجر معنوی زیادی بویژه در این ایام روحانی بهمراه دارد.

 مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان در خاتمه گفت :در این جلسه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان گلستان نیز از مساعدت و همیاری بسیار خوب کارکنان شرکت گاز در طرح اکرام ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان تقدیر کرد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .