عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معرفی 151 طرح و واحد صنعتی استان برای برخورداری از تسهیلات طرح رونق تولید


معرفی 151 طرح و واحد صنعتی استان برای برخورداری از تسهیلات طرح رونق تولید

 مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان گفت: 151 طرح و واحد صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي استان گلستان به بانكهاي عامل جهت استفاده از تسهيلات طرح رونق توليد معرفي شده اند.

 به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي گلستان حجت اله خلیل زاده اظهار داشت: از مجموع 151 طرح و واحد مصوب شده مستقر در شهركها و نواحي صنعتي 33 طرح بالاي 60 درصد پيشرفت فيزيكي با اعتبار 444.8 ميليارد ريال و تعداد 118 واحد صنعتي با اعتبار 1433 ميليارد ريال جهت اخذ تسهيلات سرمايه در گردش بوده است.

 به گفته وی در مجموع 78 درصد تعداد مصوبات و 71 درصد اعتبارات مصوب شده در شهركها و نواحي صنعتي استان مستقر مي باشند.

 وي یادآور شد: با تزريق اين تسهيلات به بخش صنعت استان بسياري از صنايع مي توانند نسبت به تكميل طرح ها و افزايش ظرفيت خود و به طبع آن افزايش اشتغال اقدام کنند.

 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان افزود: خدمات حمايتي و مشاوره اي به اين صنايع نظير آموزش هاي مديريتي ، مهارتي و بازار و رفع قوانين زائد در كسب و كار نيز بايد در دستور كار متوليان بخش صنعت قرار گيرد.

 خلیل زاده از برگزاري جلسات تخصصي كارگروه تسهيل با موضوع ارائه تسهيلات طرح رونق توليد به این طرح ها و واحدهای صنعتی خبر داد.

 وی افزود: از ابتداي سالجاري تاكنون تعداد 3 جلسه كميته كارشناسي و كميته استاني ستاد تسهيل و رفع موانع توليد با موضوع ارائه تسهيلات رونق توليد به طرح هاي بالاي 60 درصد پيشرفت فيزيكي و واحدهاي با ظرفيت كمتر از 70 درصد برگزار شده است.

 به گفته وی در مجموع در استان گلستان تا پايان خرداد ماه سالجاري تعداد 193 طرح و واحد صنعتي با اعتبار 2617 ميليارد ريال به تصويب رسيده است كه از اين تعداد 151 طرح و واحد صنعتي در شهركها و نواحي صنعتي مستقر مي باشند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شركت شهركهاي صنعتي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .