عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تفكيك اداره راه و شهرسازي آزادشهر از شهرستان گنبد


تفكيك اداره راه و شهرسازي آزادشهر از شهرستان گنبد

تفكيك اداره راه و شهرسازي آزادشهر از شهرستان گنبد

 با ابلاغ مديركل راه و شهرسازي گلستان و معرفي رئيس جديد و تفكيك وظايف اداره راه و شهرسازي شهرستان آزادشهر از حوزه استحفاظي شهرستان گنبدكاووس، فعاليت اين اداره در دو بخش راه و مسكن آغاز شد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، "محمدعلي جلالي" مديريت توسعه منابع اداره كل راه و شهرسازي گلستان در اين مراسم، هدف از تفكيك اين اداره را، ارتقاي كيفيت خدمات شهرستاني در بخش راه و شهرسازي با توجه به گستردگي وسعت و حجم كار اداره راه و شهرسازي شهرستان گنبدكاووس و آزادشهر بيان كرد.

به گفته وي، اداره راه و شهرسازي شهرستان آزادشهر تاكنون تنها در بخش مسكن به ارائه خدمات به هم استاني ها مي پرداخته اما با تفكيك وظايف اين اداره از حوزه گنبد، از اين پس فعاليت هاي راهداري نيز در آن صورت مي گيرد.

فرماندار آزادشهر نيز در اين مراسم اظهار كرد: با توجه به موقعيت جغرافيايي و كوهستاني منطقه و عبور محور ترانزيتي آزادشهر- خوش ييلاق به عنوان راه اصلي و شرياني از اين شهرستان، مي طلبد كه حمايت بيشتري از اين اداره صورت گيرد.

"حبيب شفائي" همچنين بر احداث شبكه روشنايي ورودي آزادشهر از سمت نوده خاندوز و اختصاص ماشين آلات راهداري مورد نياز به اين شهرستان تاكيد كرد.

در پايان اين مراسم، "علي گلبيني مفرد" كه پيش از اين رياست اداره راه و شهرسازي شهرستان كردكوي را در كارنامه كاري خود به ثبت رسانده به عنوان رئيس اين اداره، منصوب و مشغول به كار شد.

گلبيني داراي مدرك كارشناسي عمران و بيش از 26 سال خدمت در اداره كل راه و شهرسازي گلستان مي باشد.

مديريت هاي راهداري و مسكن و ساختمان راه و شهرسازي نيز در اين جلسه حضور داشتند.

تفكيك اداره راه و شهرسازي آزادشهر از شهرستان گنبد

 

تفكيك اداره راه و شهرسازي آزادشهر از شهرستان گنبد


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .