عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسابقه نقاشی با موضوع «آب جایگزین ندارد» در گرگان برگزار شد


مسابقه نقاشی با موضوع «آب جایگزین ندارد» در گرگان برگزار شد

مسابقه نقاشی با موضوع «آب جایگزین ندارد» در گرگان برگزار شد

 به گزارش پایگاه خبری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان مسابقه نقاشی با موضوع «آب جایگزین ندارد» با مشارکت و همکاری شرکت آب وفاضلاب، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و " موسسه خانه فرهنگ قرآن" در پارک جنگلی الگندره شهرگرگان برگزار شد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با روش های صرفه جویی در مصرف آب و نهادینه نمودن استفاده صحیح در بین خانواده ها توسط کودکان به عنوان سفیران مصرف آب بیان کرد .

 خلیلی نژاد ، نقش کودکان و نوجوانان را در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: با توجه به وقوع خشکسالی های متوالی در کشور و استان اصلاح الگوی مصرف آب امری حیاتی و ضروری به نظر می رسد بنابراین باید زیرساخت های اصلاح الگوی مصرف را در جامعه فراهم کنیم که یکی از مهمترین شاخص های این امر اصلاح رفتار کودکان و نوجوانان است.

 وی افزود: دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان تحت آموزش مصرف بهینه آب قرار گرفتند و در این زمینه آبفای گلستان نهایت همکاری را با چنین نهاد و انجمن‌ها دارد.

 به گفته وی در این برنامه کودکان هرکدام با به تصویرکشیدن چگونه آب را درست مصرف کنیم سعی در فرهنگ سازی این مهم در جامعه داشتند به طوریکه یکی از کودکان با به تصویر کشیدن نقاشی خود گفت: اگر ما بچه ها آب را بی جهت بازکنیم و آب بازی کنیم باعث می شود که دوستهای دیگر ما حتی آب برای خوردن نداشته باشند.

 در پایان این مراسم به تعدادی از کودکان جوایزی ویژه و از کلیه شرکت کنندگان با اهدای بسته ای آموزشی و فرهنگی تقدیر شد.

 

مسابقه نقاشی با موضوع «آب جایگزین ندارد» در گرگان برگزار شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1145
  • کد خبر : 23171