عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارائه گزارش مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای در شورای اداری رامیان


ارائه گزارش مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای در شورای اداری رامیان

ارائه گزارش مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای در شورای اداری رامیان

 همزمان با هفته ملی مهارت، سومین جلسه شورای اداری شهرستان رامیان به ریاست صادقلو فرماندار شهرستان و با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، بخشداران مرکزی و فندرسک، ائمه جمعه شهرستان، شهرداران و روسای ادارات و نهادهای شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، تیرانداز مدیر کل در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت مهارت آموزی در جهان کنونی، یکی از مولفه های تولید ناخالص داخلی را در هر کشور نیروی انسانی ماهر و کارآمد دانسته و به سیاست های کلی دولت تدبیر و امید در خصوص مهارت آموزی و فعالیتهای انجام شده در این خصوص در استان گلستان اشاره نمود.

 وی اظهار داشت: داشتن نیرویی متخصص و توانمند برای بالا بردن کیفیت، یک امر لازم بوده و با توجه به همین هدف، مراکز دولتی و خصوصی آموزش فنی و حرفه ای در سراسر استان در حال آموزش به علاقمندان می باشند.

 تیرانداز در ادامه افزود: مهارت آموزی فارغ التحصیلان دانشگاهها و دانشجویان، زنان سرپرست خانوار و کودکان کار از جمله فعالیت های آموزش های فنی و حرفه ای در استان بوده که در جهت بهبود کیفیت زندگی افراد، توسعه کشور و ایجاد اشتغال صورت می پذیرد.

 مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان در پایان خاطرنشان داشت: توجه به دانش بومی و شیوه های موثر در توسعه استان، آموزش های نرم و کارآفرینی و استفاده از پتانسیل های موجود هر شهرستان مواردی است که در امر آموزش باید به آن توجه داشت و تاکید نمود.

 حجت الاسلام و المسلمین دکتر طاهری امام جمعه رامیان نیز در این جلسه با اشاره به هفته بزرگداشت آموزش های فنی وحرفه ای وروز ملی مهارت، گفت: مهارت افزایی در جامعه زمینه ساز تولید و اشتغال است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .