عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اطلاع رسانی سریع ، به موقع وفراگیر انتظار مدیران از حوزه روابط عمومی


اطلاع رسانی سریع ، به موقع وفراگیر انتظار مدیران از حوزه روابط عمومی

اطلاع رسانی سریع ، به موقع وفراگیر انتظار مدیران از حوزه روابط عمومی

 جمعی از فعالان حوزه روابط عمومی درمراکز درمانی تامین اجتماعی استان گلستان به همراه رئیس وکارشناس ارشد روابط عمومی وامور فرهنگی مدیریت درمان با دکتر نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان دیدار و گفتگو کردند.

درابتدای این دیدار رضوانی رئیس وکارشناس ارشد روابط عمومی مدیریت درمان ضمن تقدیر از فرصت ایجاد شده ، از حمایتهای مدیریت درامور ارتباطی وفرهنگی تقدیر نمود و توفیقات حوزه روابط عمومی را مرهون زحمات همکارانی دانست که در واحدهای استان بدون ردیف تشکیلاتی و با حفظ سمت اصلی خود به اینگونه امور می پردازند.

وی از مدیر درمان استان خواست تا تلاش این گروه از همکاران دیده شده و مورد تقدیر قرار گیرند که موضوع مورد موافقت قرار گرفت.

دکتر نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان نیز ضمن تقدیر از تلاشهای به عمل آمده روابط عمومی را یکی از مهم ترین واحدها تلقی کرد و آن را ویترین سازمان دانست .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان همچنین دربخشی از سخنان خود اطلاع رسانی سریع ، به موقع و فراگیر را به عنوان یکی از وظایف واحد روابط عمومی ونیز انتظار مدیران عنوان کرد.

وی افزود : انعکاس تلاشها به بهترین وجه توسط روابط عمومی می تواند موجب ارتقاء رضایت مخاطبان باشد به طوری که هرزمانی اطلاع رسانی درست ، صادقانه ومنطقی صورت گرفته ما شاهد حمایت و پشتیبانی مخاطبان بوده ایم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .