عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تبريک رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان بمناسبت روز خبرنگار


تبريک رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان بمناسبت روز خبرنگار

 موسوی رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان به مناسبت گراميداشت روز خبرنگار و به منظور پاسداشت تلاشهاي خبرنگاران و روزنامه نگاران با ارسال پیامی این ایام فرخنده را تبریک گفت.

  در متن این پیام آمده است:

  

بسمه تعالی

  دانایی موهبتی الهی است که از قلم سرچشمه می گیرد و همانا بر اندیشه جویندگان حقیقت، نقش می زند. از این روی اصحاب رسانه‌ها،حامیان و نگاهبانان راستین قلم و آگاهی هستند.

  17 مرداد روز خبرنگار، یادآور انسان‌هایی است که با قلم و زبان روشنگرشان راهی میان تاریکی و ازدحام کلمات می گشایند و تصویری از آن را در جان و اندیشه ما ترسیم می‌کنند.

  بي شك همراهي و همدلي جنابعالي درعصر اطلاعات با رسانه ها مبين تعهد شما در قبال تفكرات انسان دوستانه و كوشش در جهت تعالي چنين تفكري است كه موجب تقدير و امتنان است.

  ضمن گراميداشت روز خبرنگار که با دهه کرامت ولادت با سعادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع)وحضرت فاطمه معصومه (س) مقارن شده است ؛ از اينكه با همت والا در قاموس قلم در راستای تعالي همه جانبه ايران اسلامي در وادي دانش و معرفت گام برميداريد سپاسگزاريم ، لذا به پاس رسالت قلم و پاسداشت كرامت انساني از فعاليتهاي صادقانه و كوشش هاي بي شائبه و بي دريغي كه جنابعالي در عرصه اطلاع رساني مبذول داشته و همواره یارای قابل تحسینی برای این شرکت بوده ايد خالصانه تقدیرو تشکر بعمل می آید .

  اميداست درپناه ايزد متعال درتمامي شئونات زندگي و در راه اعتلاي فرهنگ وهنر اسلامي بر اساس آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران موفق و پیروز باشيد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .