عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اصحاب رسانه در کاهش تلفات جاده ای جایگاه تاثیرگذار و قابل تقدیر دارند

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گلستان:

اصحاب رسانه در کاهش تلفات جاده ای جایگاه تاثیرگذار و قابل تقدیر دارند

اصحاب رسانه در کاهش تلفات جاده ای جایگاه تاثیرگذار و قابل تقدیر دارند

 مدیر کل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان گفت: خبرنگاران با اطلاع‎رسانی و فرهنگ‎سازی و هشدار به موقع از سوی به کاهش تلفات جاده‎ای کمک کردند و از سوی امنیت در جاده‎ها را افزایش دادند و نقش تاثیرگذار و قابل توجه ایفاء کردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های گلستان- مهدی میقانی صبح امروز در گفت‎گو با خبرنگاران استان گلستان ضمن گرامیداشت 17 مرداد ماه روز خبرنگار اظهار کرد: سالروزشهادت محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی ایران در مرداد ماه سال 1377 به همراه هشت نفر از کنسولگریی ایران در مرز شریف افغانستان توسط نیروهای افراطی طالبان بهانه‎ای شد که به پاس زحمات خطیر خبرنگاران 17 مرداد ماه را روز خبرنگار بنامند.

 وی تصریح کرد: خبرنگاران امروز افسران جنگ‎های نرم اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، مذهبی و فرهنگی در کشور هستند و با خلوص نیت همواره تلاش کردند تا سنگری برای دفاع از حقوق مردم و تبیین افکار عمومی برای رسیدن به آرمان‎های بلند انقلاب و دولت خدمتگذار جمهوری اسلامی ایران باشند.

 مدیر کل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان با بیان اینکه جامعه ما نمی‎تواند بدون حضور خبرنگار انقلابی و دلسوز توسعه یافته شود، گفت: خبرنگار امروز با ریزبینی و انتقاد سازنده می‎تواند هدایت‎گر درستی برای برنامه‎ریزان نظام باشد و همچنین با اطلاع‎رسانی درست و شفاف می‎تواند به دولت در راستای رسیدن به اهداف عالیه نظام کمک کند.

 میقانی خبرنگار را وجدان بیدار جامعه دانست و افزود: خبرنگار عاشق حقیقت است و با آینده‎نگری به دنبال توسعه سرمایه‎های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در کشور است.

 وی خبرنگاران را مدافعان حریم انقلاب معرفی کرد و یادآور شد: خبرنگاران باید همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خود را به سلاح ایمان مجهز کنند چرا که ادغام حقایق با ایمان باعث می‎شود که پیام و خبر گیراتر و قابل فهم‎تر به جامعه منتقل شود.

 مدیر کل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان با بیان اینکه خبرنگاران در توسعه زیرساخت‎های استان نقش اساسی داشتند، گفت: همواره در طی این سال‎ها شاهد بودیم که با اطلاع‎رسانی و فرهنگ‎سازی و هشدار به موقع از سوی رسانه‎ها تلفات جاده‎ای در استان کمتر شده و از سوی امنیت در جاده‎ها افزایش پیدا کرده است.

 میقانی با بیان اینکه خبرنگاران مطالبه‎گران خدمات مردم از مسؤولان هستند، گفت: از سوی خبرنگاران با معرفی ظرفیت‎های دستگاه‎های اجرایی به دولت کمک کردند که از توان مردمی به درستی بهره‎مند شوند.

 وی آگاهی بخشی به جامعه را یکی از وظایف مهم خبرنگاران برشمرد و یادآور شد: انتظار می‎رود که خبرنگاران استان گلستان با صداقت و پيگيري در راستاي استيفاي حقوق عمومي مطالبه‎گر باشند و از سویی در تنگناها و شیب‎های خطرناک اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی ، مذهبی و سیاسی در کنار مسوؤلان خدمت‎گذار قرار بگیرند و برای رفع معضلات جامعه پرتلاش حاضر شوند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .