عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یازدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو برگزار شد

به میزبانی شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان؛

یازدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو برگزار شد

یازدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو برگزار شد

 به گزارش پایگاه خبری آبفا گلستان، مسابقات قرآنی صنعت آب و برق استان گلستان به میزبانی شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان و با حضور 60 نفر از کارکنان،همسران کارکنان و فرزندان دانشجو در شش رشته قرائت، تحقیق، ترتیل، حفظ ،مفاهیم، زبان اموزی و تحقیق موضوعی در حسینیه دزیانی های گرگان برگزار شد.

 مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در ابتدای این مراسم طی سخنانی گفت زندگی انسان براساس نظم است و این نظم را می توان در آیات قرآن به وضوح دید .

مهندس محمد هادی رحمتی با اشاره به اینکه نظمی که در کلمات ، آیه ها و سوره های مختلف وجود دارد بی نظیر است خاطرنشان کرد تمام مسائل از لحاظ مسائل زندگی ،اخلاقی و علمی همه در قرآن آمده است.

وی اظهار داشت در خیلی از داستان های قرآنی ابهامات تاریخی نقل شده بطور مثال چگونگی متولد شدن حضرت عیسی (ع) و بازگشت ایشان در روز قیامت به عنوان منجی عالم بشریت ،که تک تک این داستانها در زندگی همه ما تاثیر گذارخواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان افزود خانواده هایی که از کودکی فرزندان را با قرآن آشنا می کنند از رفتار و ضریب هوشی بالاتری نسبت به هم سن و سالهای خود برخوردارند.

مهندس رحمتی در ادامه پیشنهاد کرد سعی شود این مسابقات در ماه مبارک رمضان به لحظ برخورداری از فیوضات این ماه برگزار گردد.

مسئول امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان گلستان در مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان، همسران کارکنان و فرزندان دانشجو گفت: مسابقه ای ارزشمندتر از مسابقات قرآنی وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین بیرقدار افزود: برگزاری چنین مسابقاتی بیانگر این است که صنعت آب و برق علاوه بر خدمت رسانی به مردم در حوزه معنوی نیز حضور فعال دارد.

بیرقدار تاکید کرد: انسان تشنه هدایت باید هنگام قرائت قرآن، در معنای آن دقت و به پندها و هشدارهای آن توجه کند تا با تاسی از آنها بتواند بر مشکلات خود فائق آید.

مسئول امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان گلستان تصریح کرد : یازدهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان، همسران کارکنان و فرزندان دانشجو در مرحله استانی برگزار شد که در هر رشته از 3 نفر از برگزیدگان تجلیل خواهدشد.

حجت الاسلام و المسلمین بیرقدار خاطر نشان کرد برگزیدگان مرحله استانی نیز به مرحله کشوری راه یافته و از استان گلستان در هر رشته یک مرد و یک خانم مهرماه سالجاری به استان یزد اعزام خواهند شد.

وی ابرازامیدواری کرد: کارکنان، همسران کارکنان و فرزندان دانشجو در این دوره از مسابقات همچون سال گذشته که سیزدهمین دوره مسابقات قرآن فرزندان همکار برگزار شده بود، در سطح کشوری با موفقیت ظاهر شوند.

وی در پایان از مدیران صنعت آب و برق استان گلستان به جهت برگزاری چنین مسابقاتی قدردانی کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 908
  • کد خبر : 23801