عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور تور گردشگری 80 روز دور دنیا با موتورسیکلت الکتریکی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان


حضور تور گردشگری 80 روز دور دنیا با موتورسیکلت الکتریکی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان

 اعضای تور گردشگری دانشگاه آیندهون هلند با شعار 80 روز دور دنیا با موتور سیکلت الکتریکی و با پیام محیط زیست ، گردشگری و انرژی پاک در دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان حضور می یابند.

در اطلاعیه این تور آمده است: اعضای این تور 24 نفره که از ترکیه وارد ایران شده اند ، پس از حضور در شهر تبریز و دانشگاه صنعتی شریف(تهران)، ساعت 17 یکشنبه هفتم شهریور ماه به دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خواهند رسید و در سالن شهید شهریاری دانشگاه نشستی را با اعضای هیأت علمی ،دانشجویان و نخبگان علاقمند و خبرنگاران استان برگزار خواهند کرد.

در ادامه عنوان شده: این گروه طی سفر هشتاد روزه خود به 18 کشور دنیا از جمله آلمان، اتریش، رومانی، بلغارستان، ازبکستان، چین، آمریکا و... مسافرت می کنند.

شایان ذکر است: حضور این تیم علمی، ورزشی می تواند فرصت مغتنمی را در اختیار گذاشته تا ضمن اعلام شعار صلح و دوستی ایران اسلامی برای تمامی کشورهای دنیا از مراودات علمی و پژوهشی با دانشگاه آیندهون و تجربیات آنها در ساخت موتورهای الکتریکی، استفاده از انرژی پاک و کمک به توجه دادن مردم به اهمیت موضوع محیط زیست استفاده کنیم.

گفتنی است: این تیم پس از حضور کوتاه خود در دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان، صبح روز بعد گرگان را به مقصد قوچان و سپس حرکت به سمت ترکمنستان خواهد کرد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .