عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح سالن سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای الکترونیکی(آن لاین )

در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان گلستان انجام شد:

افتتاح سالن سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای الکترونیکی(آن لاین )

افتتاح سالن سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای الکترونیکی(آن لاین )
در ششمین روز از هفته گرامیداشت دولت سالن سنجش الكترونيكي شهرستان گرگان در محل مرکز فناوری اطلاعات گرگان شروع به کار نمود.

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان گلستان، تیرانداز مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای  استان ضمن تبریک هفته گرامیداشت دولت گفت: با توجه به نام گذاري سال جاري با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام  و عمل توسط رهبر معظم انقلاب، اين اداره كل جهت حركت در مسير اقتصاد مقاومتي و همچنين در راستاي تحقق دولت الكترونيك، كاهش هزينه ها، ايجاد وحدت رويه در برگزاري آزمون و اجراي سياست 14 سند راهبردي مهارت و فناوري سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور اقدام به راه اندازي سالن سنجش الكترونيك شهرستان گرگان نمود.

وي گفت: از محاسن و مزاياي مركز سنجش الكترونيكي می توان به كاهش هزينه چاپ، تكثير سئوال و پاسخ نامه ها، حق الزحمه عوامل اجرايي، تسريع فرآيندهاي آزمون، افزايش امنيت آزمون ها، صرفه جويي در هزينه هاي جاري وهمچنين ارتقاء تكريم ارباب رجوع اشاره کرد.

تیرانداز در ادامه افزود: اين سالن داراي 120 مترمربع فضاي كارگاهي و 40دستگاه رایانه می باشد که امکان برگزاري روزانه 160 نفر در چهار شیفت برای حرفه هاي پرتراكم را دارد که هزینه راه اندازی و تجهیز سالن فوق با  امکانات مرکز فناوری اطلاعات  تامین شده و زیر ساخت های آموزشی این موضوع در راستای هدف سنجش الکترونیکی نیز به بهره برداری رسید.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .