عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رتبه برتر وزارت راه و شهرسازي در جشنواره شهيد رجايي و تقدير رياست جمهوري


رتبه برتر وزارت راه و شهرسازي در جشنواره شهيد رجايي و تقدير رياست جمهوري

رتبه برتر وزارت راه و شهرسازي در جشنواره شهيد رجايي و تقدير رياست جمهوري

 حجت الاسلام والمسلمين دكتر"حسن روحاني" رئيس جمهوري، از عملكرد وزارت راه و شهرسازي و كسب عنوان برتر اين وزارتخانه در جشنواره شهيد رجايي سال 95 قدرداني كرد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، دكتر روحاني مراتب تقدير خود را از دكتر "عباس آخوندي" مقام عالي وزارت راه و شهرسازي طي مراسمي كه به منظور معرفي و تقدير از بهترين عملكرد وزارتخانه ها و سازمان های تابعه در هفته دولت برگزار شد، اعلام داشته است.

در اين مراسم از عملكرد سازمان ملي زمين و مسكن نيز، كه از دستگاههاي تابعه وزارت متبوع است، تقدير به عمل آمد و رياست جمهوري مراتب قدرداني خود را از مهندس"حميدرضا عظيميان" معاون مقام عالي وزارت راه و شهرسازي و مديرعامل اين سازمان طي حكم و لوح سپاس، ابراز كرد.

در متن تقدير اين لوح ها، ضمن تشكر و قدرداني از همت و تلاش هاي ارزنده دكتر آخوندي و مهندس عظيميان و تمام مديران و كاركنان زيرمجموعه آنان در كسب عنوان برتر جشنواره شهيد رجايي سال جاري، براي توسعه و اعتلاي كشور و تحقق اهداف و خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، آرزوي توفيق شده است.

برابر گزارش هاي دريافتي، در جشنواره شهيد رجايي سال جاري،19 وزارتخانه و سازمان هاي تابعه از جمله وزارت راه و شهرسازي به دلیل عملکرد بهتر نسبت به سایر دستگاه ها، معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

براساس اين گزارش، دستگاه های برگزیده به استناد فصل 11 قانون مدیریت خدمات کشوری انتخاب شدند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .