عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری اردوی یکروزه فرهنگی تفریحی کارکنان اداره کل شیلات گلستان


برگزاری اردوی یکروزه فرهنگی تفریحی کارکنان اداره کل شیلات گلستان

برگزاری  اردوی یکروزه فرهنگی تفریحی کارکنان اداره کل شیلات گلستان

اردوی فرهنگی تفریحی یکروزه به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، با حضور مدیران و کارکنان اداره کل شیلات گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان در این اردو که با هدف گرامیداشت هفته دولت ، تقدیر از مقام کارمند و تقویت روحیه نشاط و سرزندگی برپا شد، مدیر کل شیلات استان با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری و فعالیتهای این اداره کل در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت: شیلات استان همسو با سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی در کشور به منظور تامین امنیت غذایی و تولید محصولات راهبردی پروژه هایی همچون پرورش میگوی گمیشان، پرورش ماهیان خاویاری، پرورش ماهی در قفس و پرورش ماهی با استفاده دو منظوره از آب چاههای کشاورزی را معرفی نموده است.

مهندس سید جواد قدس علوی با اشاره به پروژه ی کانال آبرسان اصلی مجتمع پرورش میگو گمیشان که در نخستین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی کشور به عنوان طرح برتر این جشنواره مطرح شد، تصریح کرد: این افتخار را به همه ی همکاران زحمتکش مجموعه شیلات گلستان تبریک عرض می کنم و معتقدم اگر زحمات شبانه روزی این عزیزان نبود این افتخار نصیب خانواده بزرگ شیلات استان نمی شد. امیدوارم در آینده نیز در کنار هم و با تلاش و کوشش باز هم بتوانیم برگ زرینی به افتخارات اداره کل شیلات استان بیفزاییم.

گفتنی است این اردوی تفریحی با برنامه هایی از جمله غبارروبی گلزار شهدای گمنام ، پیاده روی از مسیر تپه نورالشهدا به سمت پارک جنگلی النگدره، اجرای مسابقات و ... با حضور کارمندان اداره کل شیلات استان برگزار شد.

 

 

 

 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 1828
  • کد خبر : 24773