عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک مشاور فرهنگی استاندار با معاونت فرهنگی و امور جوانان استان


نشست مشترک مشاور فرهنگی استاندار با معاونت فرهنگی و امور جوانان استان

نشست مشترک مشاور استاندار گلستان در سومین روز از هفته ازدواج در محل ساختمان شماره 2 اداره کل ورزش و جوانان گلستان برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان , نشست فوق در سومین روز از هفته ازدواج در روز دوشنبه مورخ 15شهریور ماه در محل ساختمان شماره 2اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.

متقی معاونت فرهنگی و امور جوانان استان در ابتدا به فعالیتهای فرهنگی اخیر حوزه معاونت اشاره و اجرای برنامه های فرهنگی , اجتماعی و مذهبی را از مهم ترین این برنامه ها در سطح استان برشمرد.

متقی برگزاری کارگاههای آموزشی در زمینه های ازدواج و تحکیم بنیان خانواده , برنامه ریزی اوقات فراغت , ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ,کارآفرینی و آموزش مشاغل کوچک, آسیب های فضای مجازی , مبارزه با مواد مخدر, آموزش قرآن کریم و برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی و... را از دیگر برنامه های انجام شده در این حوزه دانست.

در ادامه امیر عبد السلام مهیمنی مشاور استانداری گلستان ضمن تقدیر و تشکر از برنامه های فرهنگی و اجتماعی انجام گرفته , برنامه های فوق را از نیازهای اساسی نسل نوجوان و جوان جامعه امروز دانست و بر تقویت و افزایش فعالیت در این حوزه ها خصوصا اشتغال , ازدواج و مسکن جوانان تاکید کرد. مهیمنی آشنایی زوجین جوان با آموزشهای قبل از ازدواج را امری حیاتی و مهم دانست و به دستگاههای متولی خواست در زمینه آموزش زوجین و خانواده ها اهتمام بیشتری داشته باشند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .