عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جشنواره فرهنگ اقوام و انتقال مباحث فرهنگی، برای استان امتیاز مثبتی است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان :

برگزاری جشنواره فرهنگ اقوام و انتقال مباحث فرهنگی، برای استان امتیاز مثبتی است


نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: برای استان گلستان برگزاری جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین و انتقال مباحث فرهنگی امتیاز مثبتی است.

به گزارش روابط عمومی وامورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در نشست با مدیران اجرایی استان گلستان، اظهارکرد: با رعایت مسایلی می توانیم این جشنواره را در راستای نماد فرهنگ اسلامی خوئ و با نشاط و شادی آور برای مردم برگزار کنیم.

وی افزود: باید کارهایی انجام دهیم که برگزاری چنین جشنواره هایی جلوه اسلامی و برای مردم جالب و جذاب باشد تا در باعث معرفی هر چه بهتر استان گلستان شود.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه باید اختلافات را کنار بگذاریم گفت: اختلاف های موجود در بین اقوام ترک، عرب و عجم و سایر اقوام می تواند باعث تعالی و تکامل باشد.

وی با اشاره به اینکه اگر قانون جاذبه و دافعه وجود نداشت انسان برقرار نمی ماند، ادامه داد: این اختلاف ها باعث نزدیک شدن ھمدیگر به ھم و رقابت مثبت می شود.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: وقتی قومی پیشرفت قوم دیگر را می بیند خودش را به تحرک می اندازد و برای رسیدن به پیشرفت تلاش می کند و باعث رسیدن به کمال می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولین باید به تواناییهای استان گلستان بیشتر توجه کنند افزود: انتظارم از مسئولین این است که نگاهشان روزمرگی نباشد و نگاه توسعه ایی به استان گلستان داشته باشند.

نماینده ولی فقیه گلستان با بیان اینکه باید گردشگری را در سطح استان افزایش دھیم افزود: توجه به بندرخواجه نفس و سواحل استان گلستان به خصوص جزیره آشوراده باعث رواج گردشگری در گلستان می شود.

آیت الله نورمفیدی گفت: اگر به همین منوال پیش برویم و بخواهیم داشته هایمان را حفظ کنیم گلستان به جایی نمی رسد و باید دنبال این باشیم که استان را تکان دهیم.

وی تصریح کرد: بندرخواجه نفس و سواحل اگر به ثمر و نتیجه برسد اتفاق های خوبی در استان ما خواهد افتاد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : چلنگر
  • بازدید : 844
  • کد خبر : 2489