عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین گردهمایی خادمین شهدا و ایثارگران بنیادهای سراسر گلستان


اولین گردهمایی خادمین شهدا و ایثارگران بنیادهای سراسر گلستان

 اولین گردهمایی خادمین شهدا و ایثارگران بنیادهای سراسر گلستان در شهرستان علی آباد برگزار شد.

به گزارش ایثار واحد گلستان، اولین گردهمایی خادمین شهدا و ایثارگران بنیادهای سراسر گلستان پنج شنبه بیست و پنجم شهریور 95 در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول برگزار شد.

علی اصغر فاضلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان ضمن تبریک دهه کرامت، برنامه های ایام عید قربان و بزرگداشت شهدای منا را مطرح و از تلاش همکاران تقدیر و تشکر کردند.

وی افزود: اولویت نخست در رسالت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر عهده کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران است زیرا بیشترین ارتباط را با ایثارگران عزیز داریم و سپس خانواده های معظم ایثارگران باید در رسیدن به این هدف مهم گام بردارند.

وی با بیان اینکه خدمت در بنیاد یک توفیق است گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را با عشق و علاقه انجام دهیم و این روحیه را در خود تقویت کنیم .

فاضلی با اشاره به اینکه سن اکثر همسران شهدا،جانبازان، و والدین معظم شهدا رو به افزایش است گفت: خادمین بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارائه خدمات به این عزیزان، آرامش جامعه هدفشان را مد نظر قرار دهند و با همدردی و مهارت در گوش دادن، مطلوب ترین خدمات را به ایثارگران ارائه دهند.

وی در خصوص ساماندهی مراجعین گفت: کارکنان شهرستان ها توجه ویژه ای به مراجعین حضوری و غیر حضوری داشته باشند و با تسلط کامل دستورالعملها از هدایت آنها به استان و سرگردانی ایثارگران جلوگیری نمایند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان تصریح کرد: طرح دیدار از خانوده های شاهد و ایثارگران با جدیت بیشتری پیگیری شود و همه ی کارکنان سعی کنند در دیدارها شرکت نمایند.

در این جلسه دکتر بهرام زاده مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول مطالبی را در خصوص نحوه ارتباط با جامعه هدف و چگونگی ارتباط موثر مطرح و به کارکنان آموزش دادند.

در ادامه ابراهیمی مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول از همکاری و مشارکت با برنامه های بنیاد ابراز خرسندی کردند و آمادگی خود را جهت تحقق اهداف بنیاد اعلام نمودند.

در پایان جلسه 13 نفر از کارکنان مرکز ارتباطات و مراجعات اداره کل و شهرستان های تابعه که بهترین عملکرد را در ثبت خدمات ایثارگران در سیستم سجایا داشتند با اهداء لوح تقدیر و هدیه نقدیر تجلیل شدند.

همچنین از تلاش دو نفر از کارشناسان در جمع آوری مستندات و شش نفر از کارکنانی که در برنامه های بزرگداشت شهدای منا همکاری داشتند با اهداء لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .