عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استقبال از قهرمان گلستانی تیم ملی والیبال نشسته ایران


استقبال از قهرمان گلستانی تیم ملی والیبال نشسته ایران

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان بهمراه جمعی از ورزشکاران استان ظهر چهارشنبه از 'آرش خرمالی' بازیکن گلستانی تیم ملی والیبال نشسته و قهرمان رقابت های پارالمپیک ریو در فرودگاه بین المللی گرگان استقبال کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان، در این مراسم که بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان به همراه برخی از مسئولان این اداره کل و جمعی از ورزشکاران استان حضور داشتند، با اهدای حلقه گل از این قهرمان ملی و زهرا دانای طوس بازیکن تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران استقبال شد.

آرش خرمالی بازیکن تیم ملی والیبال نشسته کشور که عنوان قهرمانی را در رقابت های پارالمپیک 2016 ریو همراه این تیم کسب کرد.

همچنین 'زهرا دانائی طوس' بازیکن تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشور که در رقابت های پارالمپیک 2016 ریو به همراه تیم ملی صاحب عنوان پنجمی شد، در این مراسم مورد استقبال قرار گرفت.

دکتر طیبی در حاشیه این استقبال گفت: برای حضور قوی تر و منسجم تر بازیکنان گلستانی و کسب سهمیه المپیک 2020 در ژاپن، کمیته کارشناسی تشکیل و نقاط ضعف و قوت ورزشکاران شناسائی خواهد شد.

طیبی افزود: همچنین باید بر روی بازیکنانی که مستعد کسب سهمیه برای بازی های المپیک 2020 و بازی های آسیائی 2018 هستند، کار شود و سپس آنان را برای مدال آوری آماده کنیم.

وی اظهار کرد: اداره کل آنچه در توان باشد برای این ورزشکاران به خصوص افرادی که امید به کسب مدال دارند، انجام خواهد داد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .