عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب عنوان دستگاه برگزیده جشنواره شهید رجایی توسط شرکت آبفار گلستان


کسب عنوان دستگاه برگزیده جشنواره شهید رجایی توسط شرکت آبفار گلستان

کسب عنوان دستگاه برگزیده جشنواره شهید رجایی توسط شرکت آبفار گلستان

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان هفدهمین جشنواره شهید رجایی با حضور دکتر صادقلو استاندار گلستان، رئیس سازمان برنامه و بودجه ،معاونین استاندار و جمعی از مدیران کل استان در محل استانداری برگزار و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان مفتخر به کسب عنوان دستگاه برتر در سال 94 در برنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری در بین دستگاه های اجرایی استان شد.

براساس همین گزارش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان با اشاره به این موفقیت ، آنراحاصل تلاش بی وقفه همکارانش جهت بهبود و ارتقای عملکرد این شرکت در سال گذشته دانست و اظهار داشت : با تلاش و پیگیری های کلیه همکاران این شرکت موفق به کسب این مقام در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان (جشنواره شهید رجایی ) در سال 94 شد.

مهدی شکیبافر افزود : این شرکت در برخی از شاخص های دیگر نیز مانند مهندسی نقش و ساختار دولت ، مدیریت سرمایه انسانی ، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و همچنین نظام جامع استقرار مدیریت عملکرد موفق به کسب حد نصاب امتیاز گردید

در بخشی از لوح تقدیری که به این شرکت اهداء شد آمده است

توسعه نظام اداری الکترونیک به منظور ارائه خدمات عمومی مطلوب از سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) می باشد . که کلیه دستگاه های اجرایی مکلفند زمینه انجام اصلاحات عمیق در نظام اداری را به عنوان بستر و زیرساخت توسعه کشور فراهم نمایند .

لذا آن سازمان با تدبیر جنابعالی و همراهی کارکنان پرتلاش آن مجموعه بعنوان دستگاه برتر در برنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی دستگاه های اجرایی استان گردیده اید.

لازم به ذکر است در هفدهمین جشنواره شهید رجایی استان گلستان 51 دستگاه اجرایی حضور داشتند

کسب عنوان دستگاه برگزیده جشنواره شهید رجایی توسط شرکت آبفار گلستان


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .