عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کارگروه توسعه دردرمانگاه شهدای گلستان آزادشهر


برگزاری کارگروه توسعه دردرمانگاه شهدای گلستان آزادشهر

برگزاری کارگروه توسعه دردرمانگاه شهدای گلستان آزادشهر

 به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، با هدف بررسی فرایندهای درمانی مرتبط با مشتریان و نیز انتقال انتظارات سازمان از کارکنان جلسه کارگروه توسعه دردرمانگاه تامین اجتماعی آزادشهر برگزار شد.

 دکتر نجفی رئیس درمانگاه شهدای گلستان آزادشهر دراین جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و قرارگرفتن درآستانه ماه محرم ، از تلاشهای پرسنل درخدمت به مراجعین که سبب شده است سطح بالایی از رضایتمندی را رقم بزند گفت : ما به عنوان یک مرکز خدمات درمانی مکلفیم که خدمات سریع و دقیقی را ارائه نماییم زیرا بی دقتی ویا تعلل منجر به فاجعه ای انسانی و آسیب به انسان به عنوان اشرف مخلوقات خواهد شد .

وی تغییرات فیزیکی درمانگاه درراستای بهبود فرایند خدمت، تجهیزات و ... را وسیله ای دراختیار کارکنان دانست که با تکیه بر آن خدمت مورد نظر را به بهترین وجه ارائه نمایند و مهم ترین عامل در خدمت را اخلاق ورفتار نیکو برشمرد.

در این جلسه پرسنل حاضر به بیان مباحث مورد نظر خود پرداختند و درخصوص مشکلات موجود نیز تبادل نظر صورت پذیرفت.

گفتنی است همه ماهه و قبل از برگزاری جلسه کارگروه توسعه استانی ، مراکز درمانی تامین اجتماعی استان اقدام به برگزاری جلسه داخلی خود می نمایند تا با آمادگی بیشتر و با دریافت نظرات پرسنل و به نمایندگی از آنان در جلسه استانی حضور یابند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .