عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری همایش یاوران معروف ویژه ی بانوان در مرکز فنی وحرفه ای خواهران گرگان


برگزاری همایش یاوران معروف ویژه ی بانوان در مرکز فنی وحرفه ای خواهران گرگان

برگزاری همایش یاوران معروف ویژه ی بانوان در مرکز فنی وحرفه ای خواهران گرگان

در ایام سوگواری سید وسالار شهیدان و نیز همزمان با آغاز هفته ی گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر همایش یاوران معروف ویژه ی بانوان در مرکز آموزش فنی وحرفه ای خواهران گرگان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خانم حیدری رییس مرکز آموزش فنی وحرفه ای خواهران گرگان ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله گفت : این همایش با حضور آقای قزوهی جانشین ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان، کارآموزان و انجمن صنفی و آموزشگاههای آزاد (یاوران معروف ) و با سخنرانی سرکار خانم عبداللهی مشاور امور زنان و خانواده در ستاد امر به معروف ونهی از منکر برگزار شد .

ایشان امر به معروف ونهی از منکر به عنوان یک فریضه ی الهی وظیفه ی شرعی و دینی همه ی آحاد جامعه دانست و اذعان داشت این امر مربوط به قشر خاصی نیست .

وی در ادامه افزود: همه ی ما نسبت به اسلام و کشور مسولیم . و امر به معروف ونهی از منکر به معنی مسولیت پذیری یکایک افراد جامعه نسبت به برقراری اخلاق و امنیت در میهن اسلامیست .

عبداللهی در خاتمه ضمن تشکر از برگزاری این همایش گفت : یاوران معروف در آموزشهای مهارتی به ویژه در حوزه ی بانوان نقش بسیار مهمی دارند و یاوران معروف می بایست با در نظر گرفتن اخلاف اسلامی الگوی سایرین باشند و در پایان جلسه با پرسش و پاسخ مدعوین به پایان رسید .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .