عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای حفاظت از منابع آب زیرزمینی شهرستان مینودشت برگزار شد


جلسه شورای حفاظت از منابع آب زیرزمینی شهرستان مینودشت برگزار شد

جلسه شورای حفاظت از منابع آب زیرزمینی شهرستان مینودشت برگزار شد

پنجمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان مینودشت در دفتر طرح سد نرماب و با حضور اعضای شورای حفاظت شهرستان تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، اسرافیل وزیری رئیس شورای حفاظت شهرستان مینودشت در این جلسه با تشکر از مدیر امور منابع آب گنبد، مینودشت وگالیکش و دبیر شورای حفاظت از منابع آب زیرزمینی شهرستان گفت: ضرورت تخصیص اعتبار کافی برای آبیاری نوین در اراضی کشاورزی و تسریع در رسیدگی به پرونده های مطروحه در دادگاه در خصوص چاه های غیر مجاز از اقداماتی است که باید در این شورا پیگیری شود.
فرماندار مینودشت افزود: مدیریت منابع آب به ویژه آب شرب بسیار مهم است و در آینده جنگ، جنگ آب است و باید این شرایط در مدیریت منابع آبی لحاظ شود.
مدیر امور منابع آب گنبد، مینودشت و گالیکش هم در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت بارندگی در استان و شهرستان ارائه کرد و بر بررسی مصوبات این شورا تاکید کرد.
مهندس تیموری ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه قضایی و انتظامی شهرستان در خصوص همکاری های گذشته،خواستار تداوم همکاریها در برخورد با متخلفین حوزه منابع آب و اجرای احکام قضایی صادره با همکاری نیروی انتظامی شدند.
همچنین در این جلسه مقرر شد پرونده های چاه های محفوره فاقد پروانه بهره برداری که برای آنان فرم اعلام وضعیت بهره برداری صادر گردیده جهت تخصیص اعتبار به منظور اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در اولویت قرار داده شوند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .