عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راهیابی تیم ملی کبدی ایران با حضور درخشان هفت گلستانی به فینال رقابت ها

مسابقات کبدی قهرمانی جهان، هندوستان؛

راهیابی تیم ملی کبدی ایران با حضور درخشان هفت گلستانی به فینال رقابت ها

 تیم ملی کبدی ایران با حضور هفت گلستانی با شکست ۲۸ بر۲۲ تیم کره جنوبی در نیمه نهایی به فینال پنجمین دوره رقابت های جهانی راه یافت

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان ، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جهانی کبدی در احمدآباد هندوستان برگزار شد و تیم ملی کبدی ایران از ساعت ۱۸ بوقت تهران به مصاف تیم کره جنوبی رفت و در نهایت توانست با نتیجه ۲۸ بر ۲۲ حریف خود را مغلوب کند و به فینال مسابقات راه یابد.

تیم ایران در این دیدار با ترکیب فرهاد رحیمی، ابوالفضل مقصودلو، سلیمان پهلوان، محسن مقصودلو، معراج شیخ، ابوذر مهاجر و فاضل اتراچالی وارد میدان شد و در ادامه بازی غلامعباس کروکی و اسماعیل مقصودلو هم با صلاحدید کادر فنی مقابل کره جنوبی در نیمه دوم بازی کردند.

تیم کبدی ایران که در مرحله گروهی برابر آمریکا، تایلند، کنیا و ژاپن به برتری رسیده بود، به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله نیمه نهایی شد.

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی را تیم های هندوستان و تایلند برگزار کردند که میزبان مسابقات موفق شددر یک بازی برتر با نتیجه ۷۳ بر ۲۰ تیم تایلند را شکست دهد و حریف ایران در دیدار نهایی شود.

دیدار فینال امروز شنبه، اول آبان ساعت ۱۷:۴۵ بوقت تهران برگزار می‌شود و ملی پوشان کبدی ایران مصمم هستند ضمن جبران شکست فینال بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی جام قهرمانی را در شهر احمدآباد هندوستان بالای سر ببرند.

هفت کبدی کار گلستانی به نام فاضل اتراچالی ،ابوذر مهاجر ، محسن مقصودلو ، اسماعیل مقصودلو ، ابوالفضل مقصودلو، محمد تقی پایین محلی ، هادی تاجیک بهمراه غلام‌عباس کروکی، فرهاد رحیمی، سعید غفاری، محمداسماعیل نبی‌بخش، معراج شیخ، میلاد شیبک، سلیمان پهلوان، در این رقابت‌ها ترکیب تیم کبدی ایران را تشکیل می دهند.

پنجمین دوره رقابت های کبدی قهرمانی جهان از ۱۶ مهر تا ۲ آبان با شرکت ۱۲ کشور در شهر احمدآباد هندوستان در حال برگزاری است و فردا با برگزاری دیدار فینال به پایان می رسد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .