عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش بین المللی توسعه گردشگری پایدار مبتنی بر ظرفیت های فرهنگی اقوام برگزار می شود

در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان:

همایش بین المللی توسعه گردشگری پایدار مبتنی بر ظرفیت های فرهنگی اقوام برگزار می شود

همایش بین المللی توسعه گردشگری پایدار مبتنی بر ظرفیت های فرهنگی اقوام برگزار می شود

 همایش بین المللی توسعه گردشگری پایدار مبتنی بر ظرفیت های فرهنگی اقوام در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، اول و دوم دی ماه سالجاری با همکاری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان برگزار می شود.

اقتصاد مقاومتی و مدیریت گردشگری پایدار، برنامه ریزی و سیاست گذاری گردشگری پایدار، ظرفیت فرهنگی اقوام در گردشگری پایدار، بوم گردی و حفاظت محیط زیست، جوامع محلی و گردشگری روستایی و عشایری و مدیریت شهری در توسعه گردشگری پایدار از محورهای این همایش اعلام شده است.

گردشگری مذهبی، گردشگری سلامت و پزشکی، گردشگری فرهنگی، هنر و صنایع دستی، اشتغال کارآفرینی و گردشگری پایدار، آموزش و ترویج فرهنگ گردشگری پایدار و شبکه های اجتماعی و فناوری اطلاعات در گردشگری پایدار از دیگر محورهای این همایش است.

علاقمندان تا سی ام آبان ماه فرصت دارند چکیده مقالات خود را از طریق پست به دبیرخانه همایش به نشانی گرگان، خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، کلینیک مادر تخصصی ارسال نمایند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پوستر همایش به نشانی اینترنتی www.gorgantourismconf.cim مراجعه نمایند.

شایان ذکر است: دکتر محمدهادی معیری به عنوان دبیر همایش، دکتر فرشاد کیانی به عنوان دبیر اجرایی، دکتر ابوالقاسم شریف زاده به عنوان دبیر علمی و دکتر محمدرضا ایمانپور به عنوان سرپرست همایش انتخاب شده اند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .