عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مدیرکل بهزیستی استان در جمع کودکان موسسه خیریه حضرت رقیه (س) علی آباد کتول


حضور مدیرکل بهزیستی استان در جمع کودکان موسسه خیریه حضرت رقیه (س) علی آباد کتول

حضور مدیرکل بهزیستی استان در جمع کودکان موسسه خیریه حضرت رقیه (س) علی آباد کتول

 مدیرکل جدید بهزیستی استان گلستان جمعه 7ابان ماه در جمع کودکان موسسه خیریه حضرت رقیه(س) علی آباد کتول حضور یافت وضمن بازدید از قسمتهای مختلف این مرکز با کارکنان ومددجویان این آن دیدار وگفتگو نمود.

دراین بازدید، دکتر ابراهیم غفاری ضمن آشنایی با روند ارائه خدمات این مرکز و رسیدگی به این فرزندان به بررسی شرایط تغذیه ، معیشت و امور فرهنگی آنان پرداخت.

مدیرکل بهزیستی استان بابیان اینکه فرزندان این مرکز همچون فرزندان خودمان ارزشمند و عزیزاند گفت:مدیران مراکزنگهداری کودکان تحت سرپرست بهزیستی باید با تمام توان در ساختار صحیح و پرورش دقیق فرزندان همت گمارند.

دکتر ابراهیم غفاری این کودکان را موجبات بارش برکت در سازمان بهزیستی دانست و متذکر شد : حفظ این کودکان یعنی حفظ ارزشها و حفظ معیارهای اخلاقی است .  درادامه رئیس بهزیستی علی آباد نیز ضمن تبریک به مناسبت  انتصاب شایسته مدیرکل بهزیستی استان وتقدیر از حضور ارزشمند ایشان دراولین روز کاری درمراکز تحت نظارت این شهرستان گفت:حضور ارزشمندوصمیمانه مدیرکل در جمع کودکان موسسه خیریه مایه دلگرمی هیئت امنا و کارکنان بوده و این مرکز از بدوتاسیس تاکنون جهت تربیت ،پرورش و تحصیل فرزندان اقدامات موثری را انجام داده وامیداست فرزندان برای موفقیتهای تحصیلی  گامهای مصمم تری را بردارند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 888
  • کد خبر : 26748