عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نظم و انضباط در هر کاري نياز و در امور نظامي واجب است

مدیرکل زندانهای استان گلستان:

نظم و انضباط در هر کاري نياز و در امور نظامي واجب است

نظم و انضباط در هر کاري نياز و در امور نظامي واجب است

 مدير کل زندانهاي استان گلستان در صبحگاه مشترک کارکنان و سربازان يگان حفاظت زندان گرگان، گفت: نظم و انضباط در هر کاري نياز و در امور نظامي واجب است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني زندانهاي استان گلستان: عليرضا رضواني، مديرکل زندانهاي استان گلستان، امروز صبح پس از شرکت در صبحگاه مشترک زندان مرکزي گرگان در جمع سربازان و کارکنان يگان حفاظت زندان، گفت: نظم و انضباط در هر کاري نياز است و در امور نظامي واجب است.

وي افزود: وقتي وارد يک محيط نظامي مي شويد اولين فکر برقراري نظم و انضباط است که يکي از مولفه هاي نظامي است که الحمدلله وضعيت خوبي در مجموعه يگان حفاظت زندان حاکم است .

رضواني در ادامه با بيان سخني از امام خميني (ره) به سربازان، يادآور شد: امام خميني (ره) بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران،سربازي را عبادت تلقي نمودند و مولا امير المومنين نيز در جايي از سربازان به عنوان دژ مستحکم ياد نموده است. اين ها همه نشان از مهم بودن کار شما مي باشد. شما را در صف مومنين قرار داده اند.

رييس ستاد کاهش آسيب زندانهاي استان در ادامه اظهار داشت: همگان بر اين باورند که آينده جامعه از آن شما سربازان و جوانان مي باشد و اين نياز دارد که خودتان را آماده نماييد و مسئوليت پذير باشيد و در کارها نظم را سرلوحه کارخود قرار دهيد .

وي افزود: درود به شما که بهترين دوران زندگي خود را داوطلبانه در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران گمارده ايد .

علي رضا رضواني در پايان افزود: از اين فرصت استفاده نماييد تا بتوانيد يک فرد خوبي در انجام امورات باشيد و طاعت و اجراي دستور مافوق را فراموش نکرده و سرلوحه کار خود قرار دهيد انشاءلله شرافتمندانه خدمت نماييد و به آغوش خانواده باز گرديد .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 611
  • کد خبر : 27212