عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگاه اصول عمومی عکاسی برای کارکنان روابط عمومی دستگاه های دولتی استان

توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان برگزار شد:

کارگاه اصول عمومی عکاسی برای کارکنان روابط عمومی دستگاه های دولتی استان

کارگاه اصول عمومی عکاسی برای کارکنان روابط عمومی دستگاه های دولتی استان

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان اصول عمومی عکاسی برای کارکنان روابط عمومی دستگاه های دولتی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان ابوالفضل تیرانداز بیان داشت: با توجه به درخواست دستگاههای اجرایی استان مبنی بر برگزاری دوره های مهارتی برای کارکنان، دوره آموزش عکاسی برای بیش از 30 نفر از مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان در مرکز آموزش فنی وحرفه ای خواهران گرگان به مدت 1 روز برگزار شد .

 سرکار خانم لطفی مدرس این کارگاه افزود : با توجه به حساسیت و مهم بودن جایگاه روابط عمومی در دستگاههای اجرایی و نداشتن مهارت کافی اکثر کارشناسان روابط عمومی در دستگاههای اجرایی برگزاری این دوره ضروری به نظر میرسد .

 لطفی گفت : با توجه به استقبال کارشناسان روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان از این دوره و در خواست آنان برای دوره های تکمیلی میتوانیم در آینده شاهد برگزاری دوره های تکمیلی برای آنان باشیم .

شایان ذکر است در پایان این دوره آموزشی برای کلیه شرکت کنندگان، گواهینامه مهارتی از سوی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان صادر شد .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .