عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جشنواره ایده های برتر استان گلستان برگزار می شود

در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان :

دومین جشنواره ایده های برتر استان گلستان برگزار می شود

 دومین جشنواره ایده های برتر استان همزمان با هفته پژوهش و فناوری، 15 آذرماه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می شود.

دبیر این جشنواره طی مصاحبه ای، هدف از برگزاری جشنوراه را تکریم اندیشه پردازان، ارج نهادن به فرهنگ خلاقیت و نوآوری و تشویق صاحبان ایده، شناسایی استعدادها و قابلیتهای استان و ایجاد ارتباط ایده پردازان با صنعت و کسب وکار اعلام کرد.

دکتر محمدرضا کاوسی افزود: این جشنواره در زمینه های فنی و مهندسی و علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، پزشکی، پیراپزشکی و دامپزشکی، علوم انسانی و حوزوی، فرهنگ و هنر، نظامی و انتظامی ... برنامه ریزی شده است که در پایان ایده های برتر در هر شش زمینه انتخاب و در روز اختتامیه هفته پژوهش از ایده های برتر استان تجلیل بعمل می آید.

وی از کلیه علاقمندان و ایده پردازان استان جهت شرکت در این جشنواره دعوت بعمل آورد و اعلام کرد: علاقمندان میتوانند جهت ثبت نام به سایت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان مراجعه و لینک دومین جشنواره ایده برتر استان را دریافت نمایند، پس از تکمیل فرم ایده برتر،آن را حداکتر تا 9 آذر ماه از طریق پست الکترونیک Best-idea.Gol@gau.ac.ir و یا به شماره نمابر 32240013 به دبیرخانه جشنواره ایده های برتر استان گلستان ارسال نمایند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .