عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عزتمندی امروز ایران به برکت خون شهدا ست


عزتمندی امروز ایران به برکت خون شهدا ست

 مسئول سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهدای روستای سوسراء از توابع شهرستان آزادشهر گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزتمند و باثلابت می درخشد این به برکت خون پاک شهیدانمان است.

به گزارش ایثار واحد گلستان ، دوم آذرماه 95مصادف با هفته بسیج رمضان افراز، رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان آزادشهر از برگزاری یادواره شهدای روستای سوسراء از توابع شهرستان آزادشهر خبر داد.

در این یادواره رمضان افراز رئیس بنیادشهیدوامورایثارگران شهرستان آزادشهرورامیان ،دکتر نصرمسئول سیاسی سازمان بسیج مستضعفین،شفاهی فرماندارشهرستان ، سرهنگ علیخانی فرمانده سپاه شهرستان ، پرسنل بنیاد ، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و مردم ولایتمدار و شهید پرور روستای سوسراءحضور داشتند.

سخنران یادواره دکتر نصرمسئول سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به قیام تاریخی نهضت عاشورا گفت:انقلاب تاریخی ملت ایران به رهبری حضرت امام(ره) برگرفته از قیام خونین امام حسین(ع) است.وی بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی را متاثر از انقلاب اسلامی ایران دانست .

وی با بیان اینکه امروزانقلاب اسلامی از مرزها عبور کرده و همچنان روز به روزدر حال گسترش است و آنرا دشمنان به خوبی حس کرده اندگفت : شهدای عزیز ما با بصیرت بودند و دشمن را خوب شناختند و تاآخرین قطره خون خود دراین راه ایستادگی کردند.

مسئول سیاسی سازمان بسیج مستضعفین از شهدای انقلاب اسلامی بعنوان میراث گرانبها برای این نظام یاد کرد و افزود: امروز اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزتمندو باثلابت در جهان می درخشد به برکت خون پاک شهیدانمان می باشد.

وی ولایت مداری و ولایت پذیری ملت ایران را ازدیگر عوامل شکست دشمنان ملت ایران ذکر کردو اظهار داشت : تازمانیکه این مهم در جامعه ماحاکم باشددشمنان خوار وذلیل خواهند بود.

از دیگر برنامه های این یادواره تقدیر از حضور همه عزیزان شرکت کننده در یادواره ، مداحی مداح اهل بیت (ع) برادر بهرام شالقونی و قرائت فاتحه بشمار می آید .

لازم بذکر است این یادواره به همت بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان آزادشهر و رامیان و ستادیادواره شهدای روستای سوسراء برگزار گردید است .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .