عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اهدا 37 عنوان کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتابخانه میراث فرهنگی استان


اهدا 37 عنوان کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتابخانه میراث فرهنگی استان

اهدا 37 عنوان کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتابخانه میراث فرهنگی استان

 در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی تعداد 37 عنوان کتاب توسط اداره ارشاد اسلامی استان به کتابخانه میراث فرهنگی استان گلستان اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی و غنی سازی کتابخانه های عمومی، تعداد 37 عنوان کتاب توسط اداره فرهنگ ارشاد اسلامی به منظور بهره برداری و مطالعه به کتابخانه مرکز اسناد و مدارک این اداره کل اهدا شد.

شایان ذکر است در کتابخانه و مرکز اسناد و مدارک اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان تعداد 3200 نسخه کتاب با 3100 عنوان تخصصی در زیرگروه های باستان شناسی و تاریخ، معماری و مرمت، هنر و موسیقی، گردشگری و جاذبه های استان و استان های همجوار، ادبیات، صنایع دستی، مردم شناسی، لغت نامه، عمران و کار پژوهشی دانشجویان و پژوهشگران، نشریات، مقالات، زندگینامه دانشوران و .. به منظور مطالعه و بهره برداری عموم علاقمندان به نمایش در آمده است.

گفتنی است این کتابخانه در راستای تفاهم نامه همکاری میان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نهاد کتابخانه های استان گلستان با عنوان کتابخانه مشارکتی در مورخ  1395/06/16  به بهره برداری رسیده است.

مکان: خیابان امام خمینی (ره)، آفتاب پانزدهم – جنب امامزاده نور

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .