عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح نظارت پویا در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گرگان

با حضور ناظرسازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور انجام شد:

اجرای طرح نظارت پویا در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گرگان

اجرای طرح نظارت پویا در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گرگان

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان : اولین مرحله از طرح نظارت پویای استان گلستان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گرگان برگزار گردید.

 در این طرح که سرکار خانم شمسی ناظر منتخب سازمان ، خانم حیدری رییس مرکز خواهران گرگان و جمعی از مربیان مرکز حضور داشتند ازکلیه بخشها وکارگاه های آموزشی مرکز بازدید نمودند.

درجریان این بازدید رئیس مرکز خواهران گرگان ضمن عرض خیر مقدم ، گزارش کاملی از موقعیت شهرستان و همچنین معرفی مرکز و نحوه ارائه خدمات آموزش مهارت در شهرستان ارائه نمود.

خانم شمسی ناظر سازمان اظهار داشت : اجرای طرح پویا در مراکز باعث مشارکت پذیری در راستای توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای و ارتقاء کیفیت آموزشی می شود. که این خود باعث بهبود منزلت اجتماعی آموزشهای فنی و حرفه ای می گردد.

 خانم حیدری رییس مرکز خواهران گرگان نیز در ادامه جلسه ضمن تشکر از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از اجرای طرح نظارت پویا گفت این طرح می تواند در برنامه های بلند مدت آموزشهای فنی و حرفه ای تاثیر گزار باشد.

در ادامه خانم شمسی افزود: وضعیت موجود و عملکرد مرکزخواهران گرگان بسیار خوب می باشد و انگیزه بالای رئیس مرکز و همکاران ، تلاش و همدلی مجموعه و پویایی آن از خصوصیات بارز مرکز آموزش فنی وحرفه ای خواهران گرگان می باشد.

 خانم شمسی در پایان پیشنهاداتی در خصوص ارائه بسته های آموزشی دادند که باعث بهبود کیفیت آموزشی خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .