عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هیات ووشو گرگان مقام نخست رقابت های قهرمانی شمال کشور را کسب کرد


هیات ووشو گرگان مقام نخست رقابت های قهرمانی شمال کشور را کسب کرد

رقابت های ووشو قهرمانی شمال کشور در بخش بانوان طی ۲ روز در گرگان مرکز گلستان برگزار و نفرات برتر در ۴ رده سنی مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان ، رقابت های ووشو قهرمانی شمال کشور در بخش بانوان طی 2 روز در گرگان مرکز گلستان برگزار و نفرات برتر در 4 رده سنی مشخص شدند.

در این رقابت ها 78 رزمی کار رشته ووشو در قالب هشت تیم از پنج شهرستان استان های شمالی کشور در بخش 'ساندا' و در چهار رده سنی به رقابت پرداختند که نتایج زیر به دست آمد:

در رده سنی نونهالان؛ ملیکا فردی از کلاله، انیه قاسمی از آمل، تینا محمدی پور از کلاله، حنانه دهقان از آمل و مهسا رجب زاده از کلاله مقام های اول در اوزان مختلف را به دست آوردند.

در رده سنی نوجوانان؛ مریم خسروی از کلاله، فاطمه رمضانی، مهسا محمدپور، مرجان فردی، زینب سلیمی و سرور اسفندی همگی از تیم آمل، زهرا تابان و رها رحیمی از گرگان، کوتر یحیایی از آمل، فرزانه زادخواست از گرگان، انسیه درویشی از کلاله و درسا آریان از گرگان بر سکوی قهرمانی اوزان مختلف قرار گرفتند.

در رده سنی جوانان؛ فاطمه حسینی از مینودشت، فرزانه گلی از مازندران، فاطمه تابان از گرگان و سیده فاطمه زهرا حسینی از آمل به مقام نخست اوزان این بخش رسیدند.

رقابت های رده سنی بزرگسالان در سه وزن برگزار شد، که در پایان مینا کوبرسی از آمل، زهرا دارایی از مینودشت و فاطمه زهرا حسینی پور از گرگان به مقام نخست در اوزان مختلف دست یافتند.

در مجموع تیمی این رقابت ها 'هیات ووشو شهرستان گرگان' در مجموع با کسب 25 مدال مقام اول، باشگاه 'فجر شهرستان آمل' با 10 مدال مقام دوم و 'هیات ووشو شهرستان کلاله' در مجموع با هفت مدال مقام سوم را کسب کرد.

این رقابت ها به مناسبت هفته وحدت و اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان برگزار شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .