عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزایش 1200 قلم داروی جدید به داروهای تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی

دکتر نصرتی :

افزایش 1200 قلم داروی جدید به داروهای تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی

افزایش 1200 قلم داروی جدید به داروهای تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی

 با توجه به قرار گرفتن در آستانه زمستان و سنت دیرینه ایرانیان تحت عنوان شب یلدا ، جشنی از سوی خانه فرهنگی پرسش گرگان ، بنیاد بیماریهای خاص استان گلستان و تامین اجتماعی استان گلستان با حضور بیماران سرطانی و خاص و مسئولین مربوطه درمحل سالن اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار شد.

 دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان در این مراسم ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جشن با ارزش گفت : هرچند رعایت بهداشت درحوزه های مختلف وپیشگیری لازمه زندگی است ولی بیماری هم همزاد بشربوده و از آن گریزی نیست و ما در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان وظیفه داریم که با تمام امکانات و توان از بیماران بیمه شده حمایت نماییم.

وی افزود سازمان تامین اجتماعی بودجه قابل توجهی را به درمان اختصاص داده و بیش از تعهدات خود به بیمه شدگان خدمت ارائه نموده است .

دکتر احمد نصرتی بر اساس آیات الهی در سوره مائده ، احیای یک انسان را معادل احیای همه دنیا دانست و تاکید کرد که مقوله بهداشت و درمان عمل به این آیه شریفه است.

دکتر نصرتی تعداد بیماران سرطانی و خاص استان گلستان را یک هزار و 117 نفر دانست وافزود صددرصدهزینه های داروهای بیماران پیوندی و خاص و رادیو تراپی بیماران سرطانی از طریق سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود .

همچنین 90 درصد هزینه بیماران ام اس و 85 درصد هزینه بیماران شیمی درمانی نیز توسط سازمان پرداخت می شود. مدیر درمان تامین اجتماعی همچنین از افزایش 1200 قلم دارو به اقلام قبلی مورد تعهد سازمان برای بیماران خبر داد.

این مراسم با هنرنمایی هنرمندان استانی ادامه یافت و لحظات خوشی را برای بیماران خاص فراهم آورد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .