عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش مصون سازی کودکان دربرابر مواد مخدر به مربیان سراسراستان


آموزش مصون سازی کودکان دربرابر مواد مخدر به مربیان سراسراستان

آموزش مصون سازی کودکان دربرابر مواد مخدر به مربیان سراسراستان

به منظور آموزش و ارتقاء مهارت های پیشگیری از اعتیاد و افزایش مهارت های مقابله در کودکان پیش از سن دبستان،معاونت پیشگیری بهزیستی استان ،دوره آموزشی «مصون سازی کودکان مهدهای کودک در برابر سوء مصرف مواد مخدر» ویژه مربیان مهدهای کودک داوطلب اجرای طرح از سراسراستان را در محل سالن کنفرانس این اداره کل  برگزار کرد.

در این دوره که با حضور بیش از  30مربی مهدکودک از سراسر استان برگزار شد، مربیان با آموزش های ارتقاء مهارت های تاب آوری ، اقتدارافزایی و افزایش دلبستگی کودکان ، پیشگیری از مصرف موادباافزایش عوامل محافظ و کاهش عوامل خطر در قالب بازی های استاندارد آشنا شدند.

معاون پیشگیری بهزیستی استان دراین باره گفت:آموزش کودکان در مورد مواد مخدر قبل از سن دبستان ضروری به نظر نمی رسد ، اما نگرش ها و عادات آموخته شده اولیه کودکان در جهت تصمیم های بعدی آنها مهم هستند.

شیرازی افزود: این دوره رشدی یعنی کودکی دوم از نظر رشد شخصیت بسیار مهم است و ویژگی های شخصیتی در این دوره شکل می گیرد و تثبیت می شود . به همین دلیل با مداخلات و آموزش های مناسب در این سن می توان مهارت هایی در کودکان ایجاد نمود که به ارتقاء سلامت کودکان بینجامد .

درپایان پس ازاجرای این طرح توسط مهدهای کودک، درنشستی که با حضور معاون وکارشناسان پیشگیری برگزارشد از 7 مهدکودک موفق دراجرای این طرح با اهداء لوح سپاس وهدایایی تجلیل شد.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 734
  • کد خبر : 29174

{frage}

{votebody} - 0 (0%)
0%