عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری همایش بزرگ تجلیل ازخیرین استان درگنبد


برگزاری همایش بزرگ تجلیل ازخیرین استان درگنبد

به منظور تجلیل وقدردانی از خدمات مستمر وچندین ساله خیرین استان،برای اولین بار همایشی با حضور بیش از120 خیّر نیکوکار بهزیستی ،معاون استاندار وفرماندار ویژه گنبد،امام جمعه گنبد ،مدیرکل بهزیستی استان وجمعی ازمسئولین استانی وشهرستانی درمحل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان دراین همایش،بابیان روند رو به رشد آسیب های اجتماعی درکشور و استان گلستان، برلزوم مشارکت بیشتر خیرین برای پیشگیری از آسیب ها تاکید کردوافزود: حمایت های مادی و معنوی نیکوکاران می تواند این سازمان را در دستیابی به اهداف مورد نظر یاری کند .

ابراهیم غفاری اظهار کرد: امروز آسیب هایی چون طلاق، اعتیاد و فرزندان بی سرپرست رو به افزایش است که باید خیرین برای پیشگیری از این آسیب ها وارد شوند.

وی خاطرنشان کرد: بهزیستی درپیشگیری از برخی آسیب ها مثل کاهش معلولیت ها، ناشنوایی و نابینایی اقدامات خوبی انجام داده است.

غفاری بابیان اینکه دولت و بهزیستی به تنهایی قادر نیستند برای پیشگیری از آسیب ها اقدام کنند، اضافه کرد: در هر ساعت 18 واقعه طلاق در کشور ثبت می شود و آمار معتادان نیز به بیش از چهار میلیون نفر رسیده است.
وی تصریح کرد: پیامدهای زیان بار این آسیب ها از جمله فرزندان طلاق و بی سرپرست و زنان سرپرست خانوار و کارتن خواب ها، ضرورت همکاری بیشتر خیرین با دولت و بهزیستی را ارائه خدمات به این افراد بیشتر عیان می کند.
مدیرکل بهزیستی گلستان بااشاره سفارش کمک به هم نوع در همه ادیان الهی، یادآور شد: رسیدگی به نیازمندان بدون مشارکت خیرین و مردم امکان پذیر نیست.

وی گفت: اداره کل بهزیستی گلستان درحال حاضر 200 هزار نفر مددجو تحت پوشش دارد که 105 هزار نفر آنان معلولان و بقیه زنان سرپرست خانوار، فرزندان بی سرپرست و سالمندان هستند.

مدیر کل بهزیستی گلستان درپایان  باقدردانی از مشارکت خیرین با بهزیستی برای ارائه خدمات به مددجویان اضافه کرد: در سایه این کمک ها، اقدامات خوبی بویژه در ساخت مسکن برای مددجویان تحت پوشش انجام شده است.
گفتنی است دراین مراسم که امام جمعه و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز حضور داشتند از 120 نفر از خیرین با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 759
  • کد خبر : 29233