عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگاه آموزشی مانتو دوزی در روستای بلوچ آباد مینودشت کلید خورد

در قالب طرح شهید شوشتری با محوریت محرومیت زدایی انجام شد:

کارگاه آموزشی مانتو دوزی در روستای بلوچ آباد مینودشت کلید خورد

کارگاه آموزشی مانتو دوزی در روستای بلوچ آباد مینودشت کلید خورد

به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مینودشت کارگاه آموزشی مانتو دوزی با حضور معاون فرماندار مینودشت ؛جانشین سپاه مینودشت و رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای مینودشت در روستای بلوچ آباد مینودشت افتتاح گردید.

در افتتاح این کارگاه آموزشی علیرضا مصطفی لو معاون فرمانداری مینودشت درجمع کارآموزان این کارگاه آموزشی گفت: محرومیت زدایی از روستاها اولویت اصلی ما در شهرستان است که با اجرای طرح شهید شوشتری می توانیم بسیاری از مشکلات روستاها را ظرف مدت کوتاه برطرف کنیم و امروز با افتتاح این دوره آموزشی با هدف یادگیری به شما روستاییان عزیزتلاش می شود علاوه بر آموزش وارتقاء مهارت هاي شغلي، پیشگیری و مصونیت در مقابل بسیاری از معضلات و آسیبهای اجتماعی ، زمينه سازکارآفرینی برای شما گردد.

مصطفی لو جانشین فرماندار سپاه مینودشت در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به سخنی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند ،به همه در کوشش برای رفاه طبقات محروم وصیت می کنم که خیر دنیا و آخرت شما رسیدگی به حال محرومان است، سپاه پاسداران شهرستان تلاش می کند در کنار دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی از ظرفیت های خود برای رفع محرومیت در شهرستان نیز گام بر دارد.

داود ممشلی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای مینودشت با اشاره به نقش مهم آموزشهای فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال پایدار گفت: برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی لازم است با کسب مهارت به علاقمندان و متقاضیان در توانمند شدن روستاییان درجهت خودکفایی آنان کمک نمود. و سعی و تلاش ما در مرکز این است که تمام روستاهای محروم از امکانات آموزشی برخوردار گردند.

این کارگاه آموزشی به مربی گری خانم محترم عبدالهی در راستای اقتصاد مقاومتی در قالب طرح شهید شوشتری برگزار می گردد.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .