عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست سه جانبه مدیران جهت رفع مشکل بیمه شدگان تامین اجتماعی


نشست سه جانبه مدیران جهت رفع مشکل بیمه شدگان تامین اجتماعی

نشست سه جانبه مدیران جهت رفع مشکل بیمه شدگان تامین اجتماعی

 به گزارش روابط عمومي مديريت درمان تامين اجتماعي استان گلستان ،‌ طی نشستی سه جانبه با حضوردکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، مهندس نصیری ریاست هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و دکتر ابراهیمی نماینده مردم شریف آزادشهر ورامیان درمجلس دهم موضوع برق بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس بررسی شد.

دراین نشست که دکتر صاحب جمعی رئیس بیمارستان مذکور نیز حضور داشت با عنایت به نیاز بیمارستان به برق جهت راه اندازی تاسیسات بیمارستان و دو بخش جدید که خدمتی بزرگ به بیمه شدگان و مردم محروم آن منطقه خواهد بود ، مراتب با تاکید نماینده منطقه در مجلس شورای اسلامی بررسی شد و مقرر گردید که طی دو مرحله برق مورد نیاز بیمارستان جهت تاسیسات و دو بخش مذکور تامین شود.

دکتر احمد نصرتی نیز دراین جلسه گفت : با توجه به نیاز مبرم استان به افزایش تختهای بستری ، افتتاح دو بخش مذکور می تواند نقش مهمی درارتقاء این شاخص داشته باشد.

مهندس نصیری تاکید کرد که هدف ما این است که با توجه به شرایطی که به لحاظ زیرساختهای شرکت برق درشهرستان گنبد کاووس داریم بتوانیم به بهترین وجه ممکن نیاز این مرکز درمانی را مرتفع نماییم.

دکتر ابراهیمی نیز ضمن تقدیر از وفاق وهمدلی بین بخشی گفت : یکی از مهم ترین عناصر کلیدی درتوسعه شاخصها می تواند همین وفاق وهمدلی باشد و عمده مشکلات را می توان با جلسات مشترک حل نمود. وی از توافق به عمل آمده استقبال کردو ابراز امیدواری کرد که با اختصاص برق به دو بخش بیمارستان مشکلات درمانی بیمه شدگان و مردم محروم شهرستانهای گنبد کاووس ، رامیان و آزادشهر مرتفع گردد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .