عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هر فردی در راه خدا ایثار کند محبوب می شود


هر فردی در راه خدا ایثار کند محبوب می شود

هر فردی در راه خدا ایثار کند محبوب می شود

 مدیر زندان مرکزی گرگان در جمع سربازان زندان، گفت: هر فردی در راه خدا ایثار کند محبوب می شود

 به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان: فردین گرگانی مدیر زندان مرکزی گرگان، در جمع فرمانده یگان و نیروهای وظیفه که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی جلسه تشکیل داده بودند، گفت هرکه با نیت خالص در راه خدا ایثارگری کند محبوب خواهد شد .

وی افزود: انقلاب ما با بقیه انقلاب های شکل گرفته در دنیا تفاوت دارد چون انقلاب ما بر اساس کودتا و یا شکل های دیگری نبود بلکه توسط مردم و از مرم صورت گرفت و این راز موفقیت بود و این را هم مرهون از خودگذشتگی جوانانی هستیم که در مکتب امام عزیز پرورش یافتند و در دوران دفاع مقدس هم درخشیدند و ایثارگری کردند تا خاک وطنمان دست دشمن نیافتد و بعد از آن هم با همان روحیه مشغول بکار هستند و نمونه آن را هم که همه ما شاهد بودیم ایثارگری آتش نشان های عزیزمان در ساختمان پلاسکو بود که انصافاً جان خود را به خطر انداخته تا همنوعانشان نجات یابند .

گرگانی در ادامه اظهار داشت: هرکه در راه خدا ایثارگری نماید خداوند اورا محبوب مردم خواهد نمود که نمونه آن رسول مکرم اسلام و ائمه معصومین هستند که ما آنها را ندیده ایم ولی همیشه نام آنها به عنوان پیشوا و الگو در بین ما بوده و خواهد ماند . و اگر با همان روحیه ایثارگری از دنیا برویم در قیامت هم سربلند خواهیم شد .

وی افزود: ماهم باید از این الگوها درس گرفته و همچون جوانان دهه 57 با همان روحیه کار نماییم و به وطن خود در زیر سایه حضرت ولیعصر عج و مقام معظم رهبری انجام وظیفه نماییم .

سپس در پایان از 5 نفر از نیروهای وظیفه با لوح تقدیر و جایزه تقدید بعمل آمد .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 632
  • کد خبر : 30057