عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شرق استان گلستان معرفی شد


مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شرق استان گلستان معرفی شد

 مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شرق استان گلستان در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس معارفه شد.

 به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گنبد کاووس که به ریاست مهندس کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس و با حضور کلیه روسای ادارات، در سالن اجتماعات فرمانداری گنبد کاووس بر گزارگردید، دکتر مهدی عمرانی که با حکم ریاست پارک علم و فناوری استان به عنوان مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شرق استان منصوب شده بود، معارفه گردید. در این مراسم دکتر حسام رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان ضمن ارائه گزارشی از خدمات و کارهای انجام گرفته حوزه فناوری استان، از حمایت های مسئولین شهرستان به ویژه امام جمعه، فرماندار، شهردار و شورای شهر قدردانی و بر ضرورت توسعه شرکت های دانش بنیان دراستان به ویژه شرق استان تاکید کردند.

 رییس پارک علم و فناوری گلستان همچنین از زحمات دکتر مهدی عمرانی که راه اندازی و پیگیری این مرکز را از ابتدا تا صدور مجوز و شروع فعالیت برعهده داشتند قدردانی نمودند.

 در ادامه دکتر مهدی عمرانی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شرق استان گلستان نیز ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و گرامیداشت یاد شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو، مطالبی را در رابطه با رسالت و اهداف راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور شرق استان بیان نمودند. مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شرق استان با اشاره باینکه با یاری خدای متعال و حمایت مسئولان استانی و شهرستان گنبد کاووس، مجوز فعالیت این مرکز (وابسته به پارک علم و فناوری گلستان) از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر گردید، اظهار داشتند این مرکز آماده ارائه حمایت ها و خدمات به نخبگان، کارآفرینان و صاحبان ایده های قابل تجاری سازی در شرق استان گلستان به ویژه شهرستان گنبدکاووس می باشد. وی ابراز امیدواری کرد که با اتکال به خداوند منان و تلاش همه عزیزان بتوانیم گامی در جهت تحقق اقتصاد دانش بنیان در شرق استان گلستان برداریم که به فرموده مقام معظم رهبری اساس اقتصاد مقاومتی اقتصاد دانش بنیان است.

 

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شرق استان گلستان معرفی شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : پارک علم و فناوری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .