عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار با خانواده دانشجوی شهید مدافع حرم حاج افشین ذورقی بحری


دیدار با خانواده دانشجوی شهید مدافع حرم حاج افشین ذورقی بحری

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان، روز دوشنبه مورخ 18 بهمن ماه 95 مصادف با ایام ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان به همراه روسای مراکز آموزشی و کارکنان دانشگاه، از خانواده معزز دانشجوی شهید مدافع حرم حاج افشین ذورقی بحری دیدار نمودند.

 دکتر دهقانی، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان، در این دیدار ضمن یادآوری رشادتهای شهدا، عنوان نمودند: هر چند که شهیدان انقلاب و دوران جنگ تحمیلی از جایگاه و مقام ویژه ای برخوردارند، ولی نقش شهدای مدافع حرم را باید ویژه تر بدانیم. چرا که در ایامی که اجباری برای حضور افراد در صحنه جنگ و مبارزه نیست، بزرگمردانی همچون شهید ذورقی با گذشتن از آمال و آرزوهای مادی، و برای حفظ ارزشهای دینی و اعتقادی خود و جامعه اسلامی در سخت ترین شرایط در برابر دشمن حاضر می شوند.

در ادامه دکتر دهقانی به نمایندگی از دانشگاه جامع علمی کاربردی با تقدیم لوح سپاس به خانواده معظم دانشجوی شهید مدافع حرم حاج افشین ذورقی بحری، گفتند: هر چند هیچ هدیه و تقدیرنامه ای نمی تواند ارزش و اهمیت کار شهید را پاسخ دهد. ولی خانواده دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با این ابزار همراهی خود را با خانواده و فرزندان شهید اعلام می نماید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .