عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح کارخانه شالوده فولاد آسیا در شهرک صنعتی آق قلا


افتتاح کارخانه شالوده فولاد آسیا در شهرک صنعتی آق قلا

افتتاح کارخانه شالوده فولاد آسیا در شهرک صنعتی آق قلا

در هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر شرکت شالوده فولاد آسیا با حضور فرماندار شهرستان آق قلا و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در شهرک صنعتی آق قلا افتتاح و راه اندازی گردید .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، گفت : در هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر شرکت شالوده فولاد آسیا با حضور فرماندار شهرستان آق قلا ، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان ، رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی و رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی و بانکهای استان در شهرک صنعتی آق قلا افتتاح و راه اندازی گردید .

 قوانلو گفت : شرکت شالوده فولاد آسیا در زمینی به مساحت 2500 متر مربع و با سرمایه گذاری بیش از ده میلیارد تومان زمینه اشتغال 50 نفر که 70 درصد آنها پرسنل تولیدی هستند ، را فراهم نموده است .

 به گفته وی ، این واحد با دریافت 3 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بهره برداری رسیده و ظرفیت تولید سالانه 3000 تن انواع سوله های فلزی را دارد که در صورت تکمیل ظرفیت با اجرای طرح توسعه توان تولید سالانه 36000 تن سوله فلزی را نیز دارا می باشد .

 رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : کشورهای CIS کشورهای هدف صادراتی این شرکت می باشند ، و در حال حاضر محصولات این واحد تولیدی به کشور ترکمنستان صادر می شود .

 مدیر عامل شرکت شالوده فولاد آسیا نیز گفت : شرکت شالوده فولاد آسیا با مالکیت خانوادگی در سال 1394 تأسیس و با پشتوانه 15 ساله شرکت مهندسین مشاور شالوده خاک در زمینه های خدمات عمرانی در بخش تولیدی ، صنعتی و همچنین شرکت کوبان خاک در زمینه طراحی و اجرای کلیه پروژه های عمرانی شامل ابنیه، تاسیسات ابنیه، راه و باند فرودگاه، شبکه های آب و فاضلاب، خطوط انتقال آب و نفت و گاز و شبکه های آبیاری زهکشی شروع به کارکرده است.

 مهدی عرب عامری افزود : فعالیت بیش از یک دهه شرکت مهندسین مشاور شالوده خاک و کوبان خاک در عرصه های عمرانی در منطقه و کشور به هیأت مدیره این شرکت در شناخت هرچه بیشتر فرصت های کاری منطقه کمک کرده است.

 به گفته وی ، اکنون با لطف ایزد منان در راستای اهداف کلان شرکت شالوده با بنا نهادن کارخانه تولید سازه های فولادی در استان گلستان در راستای ارتقا سطح اقتصادی و صنعتی منطقه از طریق اشتغال زایی گامی استوار برداشته شده است .

 عرب عامری ادامه داد : مؤسسین کارخانه با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های تولیدی و همچنین به کارگیری کارآمدترین متخصصان داخلی در زمینه سوله سازی و اسکلت های فلزی تلاش بر تولید محصولاتی با کیفیت بالا مطابق با استانداردهای روز دنیا در بازار ملی و بین المللی را دارند.

وی گفت : شرکت شالوده فولاد افتخار می کند نام شالوده را که به عنوان یک برند با کیفیت در بازار خدمات مهندسی ایران شناخته می شود باخود بهمراه دارد و حال نیز با ورود به بازار تولیدی کشور به دنبال حفظ برند شالوده با ارائه محصولات با کیفیت می باشد و امیدواریم با تلاش مدیران کارآمد و نیروهای متخصص به این مهم دست یابیم .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1574
  • کد خبر : 30521