عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح آبرسانی شهر علی آباد با اعتبار بیش از 13 میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری رسید

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب وفاضلاب استان گلستان:

طرح آبرسانی شهر علی آباد با اعتبار بیش از 13 میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری رسید

طرح آبرسانی شهر علی آباد با اعتبار بیش از 13 میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری رسید

 به گزارش پایگاه خبری شرکت آب وفاضلاب استان گلستان همزمان در ایام دهه مبارک فجر با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان،نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس خبرگان رهبری ،نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار شهرستان علی آباد کتول و جمعی از مسئولین شهرستانی طرح آبرسانی به شهر علی آباد کتول افتتاح شد.

 معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای گلستان در آئین افتتاحیه طرح آبرسانی شهرستان علی آباد کتول هدف از اجرای این پروژه تامین آب شرب به مشترکین در زمان اوج مصرف ،افزایش ظرفیت آب ذخیره شده در فصل تابستان و پیک مصرف جهت رفع کمبود آب بیان نمود.

 مهندس ابوالفضل رحیمی با اشاره به اينكه طرح آبرسانی به شهرستان علی آباد مدت 5سال در دست اجرا بوده تصريح كرد: شروع کار این پروژه از سال 1390 با اعتباری بالغ بر 13 میلیاردو 406 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی در دستور کار قرار گرفت.

 معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای گلستان طول خط انتقال این پروژه را 4 کیلومتر بیان نمود و تصریح کرد با بهره برداری از 12000 متر مکعب مخازن ذخیره آب و حفر و تجهیز 3 حلقه چاه آب شرب 45 لیتر برثانیه به منابع تامین آب شهر علی آباد کتول افزوده شده است.

وی اظهار داشت اميد داریم با حمايت مسئولان و همکاری مردم شریف علی آباد کتول شاهد پيشرفتهاي روز افزون در صنعت آب و فاضلاب و بهره مندی مشترکان از نمعت آب شرب سالم و بهداشتی باشیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 644
  • کد خبر : 30670